خبرهای داغ:
آیت الله نوری همدانی:

تداوم مکتب اباعبدالله (ع) سبب نابودی استکبار جهانی می‌شود

مرجع تقلید شیعیان با تأکید بر تداوم مکتب حضرت سیدالشهدا (ع) گفت: هر چه بر تقویت این مکتب تلاش کنیم قطعاً شاهد نابودی استکبار جهانی خواهیم بود.
کد خبر: ۹۱۸۳۵۳۰
|
۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار حجت‌الاسلام حسنی رئیس عقیدتی سیاسی و جمعی از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی که در دفتر معظم له برگزار شد، اظهار داشت: جوانان این مرزبوم با تکیه‌بر معنویت در هشت سال دفاع مقدس بر دشمنان پیروز شدند.

وی با اشاره به اهمیت وحدت در اسلام افزود: ایمان و وحدت از ضروریات است و تقویت این دو عنصر می‌تواند زمینه پیروزی بر دشمنان را فراهم کند.

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به لزوم حرکت در مسیر اباعبدالله (ع) گفت: امام حسین (ع) مکتبی را برای نابودی دشمنان ایجاد کردند که این مکتب خود مقدمه‌ای برای ظهور است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با تأکید بر تداوم مکتب حضرت سیدالشهدا (ع) ادامه داد: هر چه بر تقویت این مکتب تلاش کنیم قطعاً شاهد نابودی استکبار جهانی خواهیم بود.

آیت‌الله نوری همدانی بیان کرد: زمان‌شناسی یکی از راه‌های دشمن‌شناسی است، هر موقع توانسته‌ایم در شناخت دشمن درست عمل کنیم قدم‌های مؤثری در مقابل آن‌ها برداشتیم.

وی بابیان اینکه ارتش پشتیبان نظام، انقلاب و جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد:ایمان، تقوا، تکیه و توکل به خدا و خودباوری و تکیه‌بر معنویت ازجمله خصوصیات مهمی است که ارتش جمهوری اسلامی از آن برخوردار است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار