مسئول روابط عمومی سازمان بسیج رسانه در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

نیروهای بسیجی؛ پیشگام در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

حیدری گفت: تاثیرگذاری اثر هنری گاهی بیشتر از سخنرانی است، لذا هنرمندان بسیجی با ابتکار و ظرافت می‌توانند فرازهای مهم بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را به آحاد مردم با شیوه‌های هنری تبیین کنند
کد خبر: ۹۱۸۳۵۲۶
|
۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰

حسام‌الدین حیدری مدیر روابط عمومی سازمان بسیج رسانه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج گفت: بسیج نهادی است که برای استحکام بیشتر نظام اسلامی و تحقق اهداف تعیین‌شده تلاش می‌کند و در حقیقت کارکرد بسیج استفاده از ظرفیت مردم در تمام ارکان کشور است.


وی با بیان اینکه در بحث سازندگی از ظرفیت بسیج استفاده می‌شود، افزود: همانگونه که در حواث همچون سیل و زلزله شاهد حضور و کمک نیروهای بسیجی به صورت جهادی بودیم ، بنابراین اگر از ظرفیت بسیج در تمام سطوح استفاده شود موفقیت‌های بیشتری حاصل خواهد شد.

مدیر روابط عمومی سازمان بسیج رسانه  اظهار کرد: نخبگان بسیج در تمام عرصه‌ها از جمله حقوقدانان، هنرمندان و ... باید پیشگام در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب باشند، نقشه راه را به صورت ملموس بیان کنند و از آن در هر زمینه‌ای استفاده کنند.

حیدری در ادامه گفت: تاثیرگذاری اثر هنری گاهی بیشتر از سخنرانی است، لذا هنرمندان با ابتکار و ظرافت می‌توانند فرازهای مهم بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را به آحاد مردم با شیوه‌های هنری تبیین کنند  ودر این خصوص با تولیدآثار هنری،ابتکار و ظرافیت‌های ویژه خود در تحقق این امر مهم گام بردارند.

وی در پایان سخنانش تصریح کرد: افرادی با تفکر بسیجی بایستی به عرصه‌های مختلف هنری ورود پیدا کنند تا آثار هنری ارزشی و انقلابی بیشتری تولید شود. و این خود مصداق پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار