با برپایی موکب سیدالشهدا زائرین اتباع آذری ، تاکنون بیش از ۳۵۰۰نفر زائر اربعین حسینی از کشورهای حوزه قفقاز و روسیه از پایانه مرزی بیله سوار وارد استان اردبیل شده و برای عزیمت به عراق عازم شده اند.
کد خبر: ۹۱۸۳۵۰۳
|
۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از سازمان بسیج مساجد و محلات،با برپایی موکب سیدالشهدا زائرین اتباع آذری ، تاکنون بیش از ۳۵۰۰نفر زائر اربعین حسینی از کشورهای حوزه قفقاز و روسیه از پایانه مرزی بیله سوار وارد استان اردبیل شده و برای عزیمت به عراق عازم شده اند.

روزانه صدها زائر اتباع خارجی از طریق پایانه مرزی بیله سوار وارد کشور شده و پس از اسکان  در موکب سیدالشهدا (ع) این پایانه با عزاداری های خود حال و هوای کربلا را در این پایانه ایجاد می کنند.

موکب سیدالشهدا (ع) پایانه مرزی بیله سوار به همت هیئت رزمندگان اسلام و کمک های مردمی مساجد و محلات منطقه بر پا شده و روزانه از صدها زائر اتباع خارجی از کشورهای آذربایجان، روسیه و گرجستان در این موکب توسط زائرین حسینی (ع) میزبانی و پذیرایی می شود.

حب الحسین یجمعنا یک واقعیت است، این عبارت به این معنی است که در  باب امام حسین (ع) بر روی همه باز است و درواقع پرچم امام حسین (ع) پرچمی است که همه می‌توانند زیر آن جمع شوند و با نزدیک شدن به اربعین حسینی زائران امام حسین(ع) دز مرزهای کشور وارد ایران اسلامی می شوند تا خود را به کربلای معلا جهت شرکت در گردهمایی بزرگ و بین المللی اربعین حسین برسانند.

ارسال نظرات