خبرهای داغ:
استاندار قزوین عنوان کرد:

عدم پیشرفت مطلوب صادراتی با توجه به ظرفیت های استان

استاندار قزوین گفت: باتوجه به ظرفیت های موجود استان، نتوانسته ایم از آنها به خوبی استفاده نماییم
کد خبر: ۹۱۸۳۴۹۹
|
۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرنگار بسیج قزوین،هدایت اله جمالی پور استاندار قزوین در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان که با حضور مدیران دستگاه های مربوطه در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد بیان کرد: یکی از رسالت های مهم ما گسترش ظرفیت های صنایع دستی و روستایی است.

وی گفت: با کار خلاف قانون به جد مخالفم و اعمال قانون فرضیات ذهنی برای افزایش آرامش در زندگی بشری است زیرا قانون مانع ایجاد مشکلات در اجتماع می شود.

استاندار قزوین اظهار کرد: وضعیت استان در بحث سهم صادرات کشوری، با توجه به آمار محصولات تولیدی جایگاه خوبی نیست و این نشان دهنده کم کاری در بخش ها و زیربخش های مختلف صنعتی، کشاورزی و گردشگری و غیره است.

جمالی پور عنوان کرد: استان قزوین باید به یکی از پنج استان برتر کشور در امر صادرات تبدیل شود که این امر موجب تحول در بازار اشتغال و صادرات استان می شود. اعتقاد من این است با وجود ظرفیت های موجود نتوانستیم از آنها به خوبی استفاده کنیم.

وی افزود: یکی از کارگروه های مهم ما اشتغال، تولید و صادرات است که باید به جد پیگیری شود. با توجه به پتانسیل های فراوان استان در حوزه های مختلف، اما سهم ما از اشتغال و صادرات ضعیف است و این برای استان مطلوب نیست.

استاندار قزوین تصریح کرد: وقتی صادرات ما شکل بگیرد یقینا تکولوژی ما نظام مند شده و اشتغال رونق می گیرد و باید سیاست گذاری های جدی طراحی شود تا تحول در بازار تولید و صادرات اشتغال شکل بگیرد.

جمالی پور گفت: از هر دستگاهی که در بحث حمایت از اشتغال و تولید و رفع موانع بتواند قدمی بردارد حمایت می کنیم. لذا با انگیزه تر و اعتقاد بیشتر وارد این مسایل شوید.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار