موکب جامعه کارگری و کارفرمایی استان بوشهر به همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با همکاری بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام صادق (ع) جهت خدمات­ رسانی به زائرین اربعین حسینی در شهر کربلا آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۱۸۳۴۶۳
|
۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر گفت: پیاده ­روی بزرگ اربعین، بزرگترین گردهمایی عاشقان امام حسین علیه السلام است که هر ساله زائرین زیادی از کشورهای مختلف در آن شرکت می ­کنند و خوشبختانه شاهد هستیم که هر سال به تعداد شرکت ­کنندگان در این راهپیمایی بزرگ افزوده می ­شود.

سرهنگ علیرضا محمدی اظهار کرد: بزرگی پیاده ­روی اربعین حسینی چشم جهانیان را به خود خیره کرده است و زائرین و دلدادگان امام حسین علیه السلام، این پیاده ­روی را زمینه ­ساز ظهور منتقم امام عشق علیه السلام می ­دانند.

وی تصریح کرد: سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه امام صادق علیه السلام تلاش می ­کند تا در این ایام شکوهمند با خدمت به دلدادگان و زائرین اباعبدالله الحسین علیه السلام نقش کوچکی در راهپیمایی جهانی اربعین حسینی داشته باشد.

این مقام مسئول افزود: موکب عشاق الحسین جامعه کارگری و کارفرمایی استان بوشهر که به همت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و با همکاری سازمان بسیج کارگران استان بوشهر راه­ اندازی شده است از روز جمعه 5 صفر مصادف با 12 مهر کار خدمات ­دهی خود به زائرین اباعبدالله الحسین علیه السلام را آغاز کرده است.

مسئول سازمان بسیج کارگری استان بوشهر یادآور شد: این موکب با همکاری انجمن ­های صنفی کارگری، خانه کارگری شهرداری بندر بوشهر و جمعی از خیرین از محرم سه سال پیش تاکنون افتخار خادمی زائرین و عاشقان سرور و سالار شهیدان را دارد.

لازم به ذکر است این موکب تا 22 صفر برابر با 29 مهر برپا می ­باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات