خبرهای داغ:
مسوول ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی خبر داد
مسوول ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: امسال ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی با ۳ موکب مشارکت و همکاری دارند.
کد خبر: ۹۱۸۳۴۱۴
|
۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، «حجت الاسلام اباذر بیگی» در دیدار با مدیر کل حج و زیارت آذربایجان غربی با اعلام این خبر، اظهار کرد: ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی با حمایت‌های مادی، معنوی و نیروی انسانی خود با 3 موکب در مسیر راهپیمایی اربعین مشارکت و همکاری می‌کند.

وی افزود: اعضای کانون‌های مساجد همچون نیروهایی ارزشی و ولایی هستند که در راه خدمت به مردم و دین همیشه آماده و پا در رکاب بوده‌اند.

این مسوول اضافه کرد: راهپیمایی اربعین نماد اتحاد و قدرت دنیای اسلام و مسلمانان است و برگزاری شایسته و با شکوه آن همچون خاری در چشم دشمنان خواهد بود.

وی با بیان اینکه کانون‌های مساجد شبکه گسترده‌ای از خادمان دین را تشکیل داده، خاطرنشان کرد: اتحاد تنها رمز پیروزی ماست و در این راهپیمایی باید هر مسلمانی با توجه به دارایی معنوی و مادی خود از این اتفاق خجسته و با عظمت حمایت کند.

بیگی گفت: موکب کانون مهدویت در شهر بازرگان ماکو پذیرای زوار کشورهای آذربایجان و ترکیه خواهد بود.

مسوول ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی تصریح کرد: موکب سید الساجدین (ع) و علمدار عصر ظهور از ارومیه برای اعزام زوار و استقرار در شهر مقدس کربلا برای خدمت‌رسانی به زوار مستقر می‌باشند.

پایان پیام

ارسال نظرات