بخشدار شهرستان مبارکه در نشست توجیه دهیاران جهت اجرای طرح جهاد روشنایی عنوان کرد
بخشدار شهرستان مبارکه در نشست توجیه دهیاران جهت اجرای طرح جهاد روشنایی بر اهمیت اجرای این طرح اعتلای بسیج در راستای محرومیت زدایی و کمک به مستضعفین تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۸۳۴۰۵
|
۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، در جهت اجرایی شدن طرح جهاد روشنایی در بخش مرکزی شهرستان مبارکه، نشستی با حضور تمامی دهیاران این منطقه و همچنین بخشدار محترم این منطقه جناب آقای چاوشی زاده در محل شرکت تعاونی روستای بداغ آباد برگزار گردید .

در طی این جلسه جناب آقای مهندس زنجانی مدیر واحد انرژی سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان اصفهان توضیحات کامل در مورد این طرح را به دهیاران محترم این بخش انتقال دادند و مقرر شد تمامی دهیاران خانوارهای محروم روستای خود را به صورت رسمی به سازمان بسیج مهندسین صنعتی معرفی نمایند تا فرآیند شناسایی نقاط در این بخش با سرعت بیشتر و همچنین دقت بالاتر صورت پذیرد .

همچنین با توجه به فاصله زمانی این بخش تا شهر اصفهان هماهنگی لازم جهت اسکان نیروهای شناسایی سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان توسط بخشدار محترم در روستاهای این منطقه انجام پذیرفت .

در این جلسه که با حضور 8 دهیار این بخش و همچنین مدیر شرکت تعاونی و چند تن از مدیران این بخش برگزار گردید، بخشدار محترم به اهمیت اجرایی شدن این طرح در راستای محرومیت زدایی و همچنین کمک به محرومین این بخش اشاره نمودند و از دهیاران محترم درخواست نمودند به این طرح دید اقتصادی نداشته باشند و هدف را محرومیت زدایی در منطقه قرار دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات