خبرهای داغ:
شرکت دانش بنیان علم گستران صنعت آرتا در زمینه طراحی و تولید دستگاه‌های پیشرفته تولید آب شیرین، سیستم‌های نمک زدائی، سیستم‌های خورشیدی؛ مهندسی انرژی و مهندسی خلاء فعالیت می‌کند.
کد خبر: ۹۱۸۳۴۰۳
|
۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴
معرفی شرکت دانش بنیان علم گستران صنعت آرتا دانشگاه صنعتی شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، شرکت دانش بنیان علم گستران صنعت آرتا در پانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران از تاریخ ۸ لغایت ۱۱ مهر ماه سال ۹۸ به عنوان شرکت دانش بنیان تولیدی سطح یک در حوزه‌ی مهندسی انرژی و خلاء؛ واقع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران حضور یافت.
در این دوره از نمایشگاه، آخرین دستاورد‌های صنعت آب و تاسیسات فاضلاب شامل لوله و اتصالات پلیمری، تصفیه، فیلتراسیون و آب شیرین‌کن، لوله، اتصالات و شیرآلات، اتوماسیون و سیستم‌های ابزار دقیق، سیستم‌های اندازه‌گیری و تجهیزات آزمایشگاهی آب و فاضلاب، تجهیزات صنعتی، لوله و اتصالات فلزی در معرض دید صنعتگران و بازدیدکنندگان قرار گرفت.
این نمایشگاه با حضور بیش از ۲۶۰ شرکت داخلی و خارجی در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، در فضایی به وسعت ۲۴ هزار مترمربع و با حضور ۱۳ شرکت خارجی از ۶ کشور ایتالیا، آلمان، چین، مجارستان، ترکیه و تایوان برگزار شد.
شرکت دانش بنیان علم گستران صنعت آرتا در زمینه طراحی و تولید دستگاه‌های پیشرفته تولید آب شیرین، سیستم‌های نمک زدائی، سیستم‌های خورشیدی؛ مهندسی انرژی و مهندسی خلاء فعالیت می‌کند.
در این راستا و به دنبال معرفی بیشتر این شرکت با دکتر محسن نظری مدیرعامل شرکت دانش بنیان علم گستران صنعت آرتا به گفتگو پرداخته است.
به گفته دکتر نظری نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران به عنوان بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه که سالانه با حضور جمع کثیری از شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی در زمینه صنعت آب و فاضلاب برپا شد، فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکت‌های فعال در این صنعت دستاورد‌ها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضای بازار و سمت و سوی رشد این صنعت، فعالیت‌ها و نوآوری‌های آتی خود را هدایت نمایند.
معرفی شرکت دانش بنیان علم گستران صنعت آرتا دانشگاه صنعتی شاهرودمدیر عامل این شرکت به توضیحاتی در خصوص معرفی مجموعه خود پرداخت و گفت: تنها شرکتی هستیم که به صورت دانش بنیان در زمینه طراحی و ساخت سیستم‌های تولید آب شیرین؛ سیستم‌های حرارتی نمک زدایی و سیستم‌های تولید آب شیرین بدون پساب فعالیت می‌نماییم و در حال حاضر نیز پروژه‌های متعددی در سطح ملی در جنوب کشور از سوی این شرکت در جریان می‌باشد.
دکتر نظری به تشکیل جلسه‌ای از سوی معاونت علمی ریاست جمهوری مختص مسایل آب با حضور شرکت آرتا اشاره نمود و اظهار کرد: قرارداد‌های متنوعی پس از بحث و تبادل نظر در راستای رفع نیاز‌های کشور در این نمایشگاه منعقد شده است.
وی در همایش جانبی نمایشگاه صنعت آب؛ در خصوص سیستم‌های تولید آب شیرین، سیستم‌های نمک زدایی بدون پساب و اقتصاد آب در حضور استارتاپ‌های حوزه آب و با حضور مدیران معاونت علمی ریاست جمهوری و مدیران آبفای کشور و شرکت‌های فعال در حوزه آب به ایراد سخنرانی پرداختند.
لازم به ذکر است این شرکت از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عنوان شرکت دانش بنیان تولیدی نوع یک ارزیابی و انتخاب شده است و در این نمایشگاه ارگان‌های متعددی از جمله وزارت جهاد کشاورزی، مدیران و مشاورین وزارت نیرو، مدیران و کارشناسان ارشد ادارات آب و فاضلاب کشور؛ واحد تحقیق و توسعه مپنا و.. از این غرفه بازدید به عمل آوردند.
دکتر نظری در پایان اظهار امیدواری کرد که برگزاری این رویداد بزرگ با مشارکت کلیه دست اندرکاران این صنعت، گامی رو به جلو در راستای اعتلا و انعکاس هر چه بیشتر توانمندی‌های این صنعت در ایران و جهان باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها