خبرهای داغ:
استاندار بصره بیان کرد:

تمام امکانات را بسیج کردیم که به زائران خدمات رسانی کنیم

استاندار بصره با اشاره به حضور گسترده زائران ایرانی در مراسم اربعین امسال گفت: با آغاز ورود زائران به عراق تمام امکانات نظامی، دولتی و خصوصی را به کار گرفتیم تا به نحو احسن به زائران خدمات رسانی کنیم.
کد خبر: ۹۱۸۳۳۹۲
|
۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مرز شلمچه، اسعد العیدانی در نشست با استاندار خوزستان که امروز در مقر ستاد اربعین سازمان منطقه آزاد اروند در شلمچه برگزار شد، اظهار داشت: از مسئولان ایرانی کمال تشکر را برای تلاشی که به‌منظور ورود زائران به عراق کردند داریم.

وی ضمن تاکید بر بکارگیری تمام توان برای خدمات رسانی به زائران افزود: ما مفتخر به انتقال زائران به نجف و کربلا و میزبانی آن‌ها هستیم و امیدواریم بتوانیم این کار را به نحو احسن انجام دهیم.

استاندار بصره عنوان کرد: طی روزهای گذشته با افزایش ورود زائران ایرانی و سایر کشورها به منطقه کلیه امکانات نظامی، دولتی و خصوصی ما به کمک زائران شتافت تا بتوانیم آن‌ها را به نجف و کربلا منتقل کنیم.

العیدانی گفت: قطار شهری بصره به کربلا در حال حاضر 5 سرویس در شبانه‌روز انجام می‌دهد و در تلاشیم تا تعداد سرویس‌های آن را افزایش دهیم.

وی بیان کرد: حضور میلیونی جمعیت زائران ایرانی در عراق یک پیام روشن دارد و این پیام چیزی جز اتفاق‌نظر بین ایران و عراق برای خدمات رسانی به زائران نیست.

استاندار بصره بابیان اینکه بیشتر خدمات به زائران توسط خود مردم انجام می‌شود، اظهار کرد: مردم در خدمت به زائران باهم رقابت می‌کنند.

العیدانی با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در عراق، عنوان کرد: دشمنان تصور می‌کردند که این حوادث سبب کاهش تعداد زائران در اربعین امسال می‌شود اما شاهد افزایش 3 تا 4 برابری زائران بودیم.

استاندار بصره گفت: در نظر داریم تا مسیرهای اربعین را تقسیم کنیم و این تقسیم‌بندی طی یک طرح اعلام می‌شود که مکان استراحت و جزئیات دیگر نیز در آن دیده‌شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها