خبرهای داغ:
مسئول امور پیشکسوتان ناحیه سپاه هندیجان از برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی خانواده های پاسدار بازنشسته شهرستان هندیجان در دو مرحله به مشهد مقدس و مناطق شمالی کشور به مدت بیش از یک هفته خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۳۳۸۷
|
۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۵

سرگرد پاسدار بهرام شنیدی در شب شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: درراستای ایجاد روحیه شادی و نشاط و قدر دانی از زحمات پاسداران بازنشسته هشت سال دفاع مقدس در شهرستان هندیجان به همین منظور تعدادی از خانواده های پاسدار بازنشسته هندیجان به مشهد مقدس و مناطق خوش آب و هوایی شمال کشور اعزام شدند.

وی افزود : یکی از عمده کارهای خوب و تاثیرگذار در روحیه پاسداران بازنشسته، اعزام اردوهای سیاحتی و زیارتی است که برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی و زیارت مکان های مقدس است که به شایستگی در حال انجام است.

وی بابیان حضور پاسداران بازنشسته در برنامه های ملی و مذهبی گفت: در برنامه های متنوع ملی و مذهبی و مخصوصا مراسمات سپاه و بسیج ، پاسداران بازنشسته به همراه خانواده های خود همانند سایر نیروها حضوری فعال و قابل به تقدیر دارند.

 

سرگرد پاسدار شنبدی مسئول امور پیشکسوتان ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: مراسمات متنوعی در طول ایام سال برای پیشکسوتان بسیجی و پاسدار همراه یا خانواده های آنها شامل مسابقات فرهنگی ، کوهپیمایی و نشست های روشنگری با برنامه ریزی انجام می گیرد.

وی بااشاره به آمادگی انتقال تجربیات پیشکسوتان پاسدار بیان کرد : پیشکسوتان پاسدار آمادگی کامل دارند تجربیات چندین ساله خود مخصوصا از دوران خدمت و هشت سال دفاع مقدس را در اختیار پاسداران جوان و بسیجی قرار بدهند که تاکنون اینگونه کارهای مهم با جدیت انجام گرفته و همچنان ادامه خواهد داشت .

ارسال نظرات
پر بیننده ها