خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان داشت : سپاه، ناجا و دیگر رکن‌های نظامی کشور به عنوان الگوهای جامعه در بیان اخوت بوده و همچون اعضای بدن، جدایی ناپذیرند.
کد خبر: ۹۱۸۳۳۴۱
|
۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، بمناسبت گرامیداشت هفته ناجا سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به همراه جمعی از فرماندهان سپاه استان با سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین دیدار کرد.

در این دیدار سردار شاهرخی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و پاسداشت زحمات نیرو‌های جان برکف و پر تلاش ناجا بیان کرد: نیروی انتظامی افرادی هوشیار، با بصیرت و ولایتمدار هستند که با استقامت و ایمان خود در تمام ساعات شبانه روز در راستای برقرار امنیت و ایجاد آرامش به مردم تلاش می کنند.

وی گفت: نیروی انتظامی یک رکن مهم و اساسی در ایجاد امنیت، در شهر‌ها و مرز‌های این مرز و بوم است که به هیچ دشمنی اجازه اخلال در نظم و امنیت را نمی دهد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: سپاه و بسیج با برقراری ارتباط دوسویه و تعامل با نیروی انتظامی در تمام حوزه می توانند در راستای رسیدن به اهداف مشترک و تحقق بخشیدن به ارزشها و دستاوردهای نظام و خنثی سازی توطئه های دشمنان گام بردارند.

وی عنوان کرد: سپاه در کنار نیروهای غیور انتظامی با تمام توان تلاش می کند تا بیش از هر زمان دیگری با حفظ همبستگی موجود و در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی، توطئهدهای دشمنان را در برابر جنگ اقتصادی دشمن خنثی کند و در همین راستا اقدامات و برنامه های ارزنده و مثبتی نیز تبیین شده است.

فرمانده سپاه صاحب الامر استان قزوین افزود: سپاه، ناجا و دیگر رکن‌های نظامی کشور به عنوان الگوهای جامعه در بیان اخوت بوده و همچون اعضای بدن، جدایی ناپذیرند و از همین رو در راستای اهداف انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل و نیز منویات فرمانده کل قوا باید بیش از پیش و هوشیارانه وارد میدان های عمل شوند.

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها