خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: امروز انقلاب اسلامی به عنوان الگویی در جهان تبدیل شده است و با اقتدار و صلابت در منطقه حضور فعالی دارد.
کد خبر: ۹۱۸۳۳۱۹
|
۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰

امروز انقلاب اسلامی به عنوان الگویی در جهان تبدیل شده است به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سردار مظاهرمجیدی در آئین تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: مقام معظم رهبری در همایش فرماندهان سپاه توصیه‎های مهمی به سپاه داشتند و با توجه به اینکه تاکیدات مقام معظم رهبری به کادرسازی و جوانگرایی سپاه بود، تصمیم گرفته شد تغییراتی در اجرای این امر در سپاه استان داشته باشیم.

وی گفت: در سابقه ۴۰ ساله انقلاب همیشه سپاه در کنار مردم بوده است و در عرصه‌های مختلف خوش درخشیده است و افتخار سپاه این است که از مردم و برای مردم است و کارش را با عشق و ایمان و افتخار انجام می‌دهد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان افزود: هرجا نگاه ما جهادی بود، موفق بودیم و همین روحیه است که می‎تواند مشکلات فرهنگی و اجتماعی را برطرف کند.

وی بیان کرد: ما در کشور خودمان‌ محصور نشدیم و نگاه را عمیق‎تر کردیم و به سمتی رفتیم که توطئه‎های دشمنان با حضور انقلاب اسلامی خنثی شدند.

سردار مجیدی افزود:️ وقتی که دشمن به عراق و سوریه تعرض کرد و می‎خواست به مرزهای ما برسد این مقاومت و رشادت‎های رزمندگان بود که در مقابل دشمن ایستاد و دشمن را زمین‌گیر کرد.

وی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی به عنوان الگویی در جهان تبدیل شده است و با اقتدار و صلابت در منطقه حضور فعالی دارد.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان تصریح کرد: ️فرهنگ برگرفته از بسیج و مقاومت امروز به جایی رسیده است که یمن با قدرت در مقابل دشمنان ایستاده است و دست برتر را دارد.

وی اظهار داشت: ️امروز آمریکا افول کرده است و خارج شدن از سوریه نیز یکی دیگر از نشانه‌های منزوی شدن آمریکایی‎ها است و ️راهبردهای تعریف شده آمریکا در مقابل مقاومت و ایستادگی مردم ایران شکست خورده است.

سردار مجیدی افزود: ️امروز مقاومت در منطقه شکست‎های زیادی بر دشمن وارد کرده است که این‌مقاومت برگرفته از فرهنگ انقلابی و بسیجی ملت ایران اسلامی است.

وی ابراز داشت: هرجا‌ نگاه ما انقلابی و جهادی بود موفق بوده‎ایم که با همان روحیه مقاومت می‏توان در مسائل فرهنگی و اقتصادی نیز مانند مسائل  دفاعی موفق باشیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: شهرستان نهاوند در بحث مقاومت و جهاد در همه موارد مانند حضور نیروها و... حضور فعالی داشته است و مردم نهاوند در کمک به جبهه مقاومت بسیار خوب عمل کردند و دارای روحیه جهادی هستند.

وی اظهار داشت: از مردم و مسئولین شهرستان انتظار می‎رود همانطور که تا به امروز در شهرستان همراه فرماندهان سابق سپاه بودند، از امروز نیز به سرهنگ مختاری، فرزند شایسته نهاوند هم کمک کرده و تعامل لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات