خبرهای داغ:
فرماندار ارومیه گفت: کمبودهای زمستانی شهرستان تا پیش از رسیدن فصل سرما توسط دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان احصا و موارد لازم تامین شود.
کد خبر: ۹۱۸۳۳۱۷
|
۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، علیرضا ملامحمدی‌زاده عصر امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان ارومیه، اظهار کرد: باتوجه به اینکه در آستانه فرا رسیدن فصل پاییز و زمستان هستیم و در این ایام نیز وقوع حوادث طبیعی فصلی ناشی از بارندگی‌های باران و برف و کولاک در مناطق کوهستانی و همچنین تغییرات نابهنگام جوی افزایش می‌یابد، باید در راستای ارتقای آمادگی خود برای مقابله با هرنوع حادثه احتمالی تلاش کنیم.

وی ادامه داد: دستگاه های خدمات رسان باید هر چه سریعتر کمبودها را شناسایی و اقدامات لازم برای تامین امکانات ضروری نظیر ماشین آلات و تجهیزات را در شهرستان انجام دهند.

وی اظهار داشت: تمهیدات لازم برای مقابله با هر نوع حادثه احتمالی در سطح شهرستان با توجه به فرارسیدن فصول پاییز و زمستان باید اندیشیده شود.

فرماندار ارومیه اضافه کرد: دستگاه‌های متولی از هم اکنون باید با توجه به احتمال وقوع حوادث طبیعی ناشی از نزولات آسمانی در مناطق کوهستانی، مسکونی و راه های ارتباطی، هماهنگی لازم برای مدیریت بارندگی های پاییز و زمستان را داشته باشند.

وی ادامه داد: سوخت ذخیره برای مراکز آموزشی، پزشکی و برخی از واحدهای صنفی باید پیش بینی شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات