خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان از برگزاری کارگاه آموزش پیشگیری از جرائم، برای معاونت های سپاه و بسیجیان فعال و طرح شهید علی هاشمی در ناحیه سپاه شهرستان هندیجان با دعوت از مسئول حقوقی درسپاه استان خبرداد.
کد خبر: ۹۱۸۳۲۹۳
|
۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب در حاشیه کارگاه آموزشی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: کارگاه آموزش پیشگیری از جرائم برای بسیجیان فعال در گشت های محله محور و رضویون در سطح شهرستان هندیجان مفید و تاثیرگذار است که با قوانین و مقررات بیشتر آشنا می شوند.

وی افزود : آموزش در نحوه گشت زنی و رعایت قانون با هدف بهتر اجرایی شدن گشت های محله محور و دیگر ماموریت های سپاه و بسیج قطعا از هر گونه اتفاقی جلوگیری خواهد کرد و بر اقتدار نیروهای سپاه و بسیج در برقرارامنیت با ارزش و مفیدخواهد بود .

وی بابیان آمادگی بسیجیان در ماموریت های محوله شده گفت: با برگزاری کارگاه ها و فراخوانی ها برای آموزش بهتر نیروهای سپاه و بسیج در راستای همکاری با انتظامی و ایجاد آرامش و امنیت برای مردم شهرستان یک امری مهم و قابل به تحسین است که از مسئول حقوقی سپاه استان در این باره به شایستگی تقدیر و تشکر می شود.

سرگرد پاسدار قاسمی خشاب فرمانده ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: بسیجیان دلاور شهرستان هندیجان با نظم و هماهنگی پای کاربوده و در مراسمات ملی و مذهبی و ماموریت ها با تمام تلاش خود مشغول خدمات رسانی شایسته برای حفظ امنیت هستند.

وی بااشاره به اقتدار شایسته بسیجیان هندیجان بیان کرد : با هماهنگی بسیجیان در حفظ امنیت مراسم باشکوه پیاده روی اربعین و موکب ها سطح شهرستان هندیجان در بالاترین سطح آمادگی قرار دارند و با پیروی از فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری و الگو پذیری نهضت عاشورا فعالیت گسترده ایی در این باره دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها