فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک نیروی زمینی سپاه:
فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه امروز دشمن تمام توان خود را علیه جمهوری اسلامی به کار گرفته است گفت: هدف دشمن تسلط بر اذهان جوانان و نوجوانان است.
کد خبر: ۹۱۸۳۲۸۲
|
۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از رضوانشهر، سردار حسین مصطفی‌پور در یادواره شهدای نیروی انتظامی شهرستان رضوانشهر اظهار داشت: امروز نیروهای مسلح کشور تحت فرمان مقام معظم رهبری در حال حراست شبانه روزی از مرز‌های جمهوری اسلامی هستند.

 

فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک نیروی زمینی سپاه شهدا را دانش‌آموختگان مکتب عاشورا دانست و تصریح کرد: ایستادگی، پایداری و مقاومت در برابر دشمنان بزرگترین و اصلی‌ترین درس قیام سیدالشهدا(ع) است.

 

 وی با بیان اینکه امروز دشمن تمام توان خود را علیه جمهوری اسلامی به کار گرفته است عنوان داشت: هدف دشمن تسلط بر اذهان جوانان و نوجوانان است و تبیین صحیح اهداف عاشورا و شهدا برای نسل جوان راهکار مقابله با این نقشه است.

 

 سردار مصطفی‌پور با تاکید بر لزوم ایستادگی در مسیر اهداف انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: تحقق عدالت و اهداف اصیل انقلاب تنها در گرو پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و ایستادگی در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

 

فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزا کوچک نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه نیروی انتظامی باید پیشینه خودش را حفظ کند گفت: نیروی انتظامی علاوه بر حضور در مرزها و تولید امنیت در سطح جامعه، در دوران دفاع مقدس نیز شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

 وی با تاکید بر لزوم توجه جوانان به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: جوانانی که امروز در نیروی انتظامی خدمت می کنند از نسل سوم انقلاب هستند که باید ضمن توجه به پیشینه این نیرو، مسیر رشد و تعالی را نیز پیدا کنند.

 

سردار مصطفی‌پور با اشاره به تقسیمات جبهه های سیاسی داخل کشور افزود: مقیاس سنجش افراد در نظام جمهوری اسلامی باید بر مبنای عشق و علاقه به مکتب قرآن، اهل بیت علیه السلام و ولایت فقیه باشد و برای تشخیص بین حق و باطل، هیچ کس از ما سوال نمی پرسد که اصلاح طلب یا اصول گرا هستید.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات