خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهار:

حرکت عظیم پیاده‌روی اربعین تیری بر چشم دشمنان اسلام است

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهار با اشاره به اهمیت پیاده‌روی اربعین حسینی و فضیلت آن گفت: این حرکت عظیم محبان امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) تیری بر چشمان آمریکا و اسرائیل و دشمنان اسلام است.
کد خبر: ۹۱۸۳۲۸۰
|
۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲

حرکت عظیم پیاده‌روی اربعین تیری بر چشم دشمنان اسلام استبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، خرمی در نشست بصیرتی بسیجیان حوزه حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار در جمع فرماندهان، مربیان و سرگروه‌های پایگاه‌های مقاومت با اشاره به بحث سبک زندگی اظهار داشت: بهترین الگوی سبک زندگی اسلامی، زندگی ائمه(ع) است که باید از آنها الگوگیری کنیم.

وی با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی به اهمیت پیاده‌روی اربعین و فضیلت آن اشاره کرد و گفت: این حرکت عظیم محبان امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) تیری بر چشمان آمریکا و اسرائیل و دشمنان اسلام است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه بهار با بیان اینکه تعداد زیادی از ایرانیان در این پیاده‌روی شرکت می‌کنند، ابراز داشت: هر ایرانی با رفتار خود در این اجتماع به نحوی نماینده کشور است.

وی ادامه داد: هر یک از ما زائران ایرانی با کارهای کوچک که حتی به چشم نمی‌آید، می‌توانیم رعایت احترام در زبان و عمل داشته باشیم و با دادن هدایای هر چند کوچک از قبیل گیر سر، نقاشی و... به بچه‌های عراقی طی پیاده‌روی، نماد خوبی از کشورمان باشیم و باعث افزایش اتحاد بین مسلمین جهان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات