خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: امسال سومین جشنواره ملی جهادگران دربهمن ماه با هدف شناخت و قدرانی از گروه‌ها و ایده‌های برتر در حوزه جهادی و محرومیت زدایی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۸۳۲۶۱
|
۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷

مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی از برگزاری جشنواره ملی جهادگران در بهمن ماه خبر داد و گفت: امسال سومین جشنواره ملی جهادگران با هدف شناخت و قدرانی از گروه‌ها و ایده‌های برتر در حوزه جهادی و محرومیت زدایی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش تخصصی و هنری برگزار می شود، افزود: در بخش تخصصی؛ حل مسائل مناطق محروم در قالب ارائه طرح و ایده های برتر و بخش هنری به فعالیت های جهادی در مناطق محروم شامل عکس، مستند و نماهنگ  پرداخته می شود.

هنری با اشاره به راه اندازی سایت جشنواره از دهم شهریور ماه، گفت: تمامی جهادگران،  صاحب نظران و متخصصین حوزه محرومیت زدایی می‌توانند آثارخود را در محور‌های جشنواره تا پایان آبان ماه 98 .به آدرس    festival.jahadgaran.org ارسال نمایند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی اظهار داشت : دبیرخانه جشنواره در سازمان بسیج سازندگی استان و با حضور اقشار و هیئت رئیسه و کار گروه‌های مجمع جهادگران استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری اختتامیه این جشنواره در بیستم بهمن ماه در تهران، گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور مقامات و مسئولین کشوری در حوزه محرومیت زدایی به منظور تجلیل از برگزیدگان و نفرات برتر جشنواره ملی جهادگران برگزار می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین در حاشیه این اختتامیه مجموعه‌ای از کارگاه‌ها، کلاس‌های آموزشی، نشست‌ها و هم اندیشی‌های تخصصی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: شناسایی و تقدیر از گروه‌های برتر و جهادگرانی که در عرصه‌های جدید و ضروری ورود پیدا کردند، جمع‌آوری و انتشار آثار علمی و تخصصی در حوزه محرومیت‌زدایی، استعدادیابی و تقدیر از الگوهای موفق در بین فعالین حرکت‌های جهادی و محرومیت‌زدایی از جمله اهداف جشنواره ملی جهادگران است.

هنری بیان کرد: ترویج ایده‌ها و تجربیات تخصصی و علمی فعالیت‌های محرومیت زدایی بین گروه‌های جهادی، احصا و اولویت بندی مشکلات روستاها و حاشیه شهرها و پیدا کردن راه حل علمی این مشکلات، شبکه سازی، آموزش تخصصی، ترویج و فرهنگ سازی روحیه فعالیت‌های جهادی و خدمت رسانی بین مخاطبین عمومی و تقدیراز حامیان و خیرین حوزه محرومیت زدایی و خانواده شهدای از دیگر اهداف این جشنواره است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی تصریح کرد: امیدورایم که  امسال با خروجی بهتر جشنواره بتوانیم  ضمن بهرمندی از ایده های بهتر با  رسانه ای کردن و نمایش بیشتر و بهتر فعالیتهای جهادی که مطالبه مقام معظم رهبری از جهادگران است گام مهمی در ترویج گفتمان جهادی و عمومی کردن مباحث جهادی برداریم.

 انتهای پیام/ 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها