‏بسیجیان پایگاه امام علی(ع) حوزه کربلا در قالب گروه جهادی با همکاری اداره آموزش و پرورش کلیبر، دبستان شهریار روستای گوار را بهسازی و رنگ کاری کردند.
کد خبر: ۹۱۸۳۲۵۶
|
۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرمانده حوزه کربلا در بازدید از فعالیت گروه جهادی گفت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی و موفقیت‌ها و پیشرفت‌های علمی، صنعتی و خودکفایی در بسیاری از زمینه‌ها در سایه الطاف الهی، رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب و تلاش دولتمردان حاصل شده است.

علیاری اظهار کرد: بسیج علاوه بر حضور در دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف سازندگی، علمی و محرومیت‌زدایی حضوری فعال و تأثیرگذار داشته است.

وی افزود: آرمان‌ها و اهداف بلند انقلاب اسلامی امروز بسیار بیشتر از گذشته در جامعه رواج یافته و همه باید برای اعتلا و عزت هرچه بیشتر این آرمان‌ها نهایت تلاش و جدیت خویش را به کار ببندیم.

علیاری با اشاره به اینکه تداوم سیره انقلاب در گرو پایبندی آحاد ملت و جوانان به آرمان‌های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی است، بیان کرد: تا زمانی که مردم با قدرت در مسیر شهدا و انقلاب اسلامی در حرکت بوده و در این مسیر همچنان ثابت قدم بمانند به قطع کشور از آسیب توطئه‌های خفی و آشکار استکبار در امان می‌ماند.

علیاری لزوم توسعه برنامه‌های فرهنگی و عرصه‌های دین محور در اردو‌های جهادی را ارزشمند برشمرد و اظهارداشت: علاوه بر بسیجیان، دانشجویان و دانش آموزان نیز باید همپای اجرای طرح‌های عمرانی در روستاها نسبت به انجام و برنامه‌ریزی فرهنگی نیز اقدام کرده و در این مسیر پپش‌قدم باشند چراکه با اقدامات جهادی و بکارگیری نیروها می توان بر بسیاری از مشکلات غلبه کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها