با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه  و فرماندار شهرستان درگز و جمعی دیگر از مسئولین ادارات و نهاد‌های این شهرستان، چهار باب منزل مسکونی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۱۸۳۲۴۲
|
۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار محمد رضا غفاری فرمانده سپاه درگز در حاشیه این مراسم گفت: طی بارش‌های سنگین در سال جاری تعدادی از منازل مسکونی همشهریان ما در این روستا مورد آسیب و تخریب قرار گرفت که دل‌های همه‌ی همشریان را اندوهگین ساخت.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با امضای تفاهم نامه همکاری با اداره بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) در سدد ساخت مسکن برای این مدد جویان برآمد تا آلامی باشد بر دل‌های آنان.

غفاری گفت: این منازل با همکاری قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی سپاه درگز با اداره بنیاد مسکن، بخش داری و شهرداری شهر نوخندان و اداره بهزیستی شهرستان و با همت و تلاش شبانه روزی ده‌ها گروه جهادی از حوزه‌های مقاومت بسیج ابوذر غفاری و مقداد در طول ۴۵ روز کاری و هزینه کرد هر منزل به مبلغ ۶۰ میلیون تومان ساخته و تحویل گردید که در نوع خود خدمتی بی سابقه و جهادی بود.

فرمانده سپاه درگز در پایان از تلاش‌های صمیمانه دهیار روستای شوی، شن شویی روستای گلریز و دیگر خیرین و مسئولین شهرستان که سپاه را در این امر خیر همیاری کردند تقدیر و تشکر کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها