اردوی آموزشی، تشکیلاتی و معرفتی طلایه داران فردا ویژه دانش آموزان پسر دوره ی متوسطه ی دوم در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۳۱۸۹
|
۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری سرپرست اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری این رویداد در شهرکرد خبر داد و گفت: اردوی آموزشی، تشکیلاتی و معرفتی "طلایه داران فردا" با مشارکت 100 نفر از دانش آموزان پسر عضو اتحادیه انجمن های اسلامی به مدت 3 روز در شهرکرد برگزار شد.

مرتضی جهانبازی، در خصوص محورهای اصلی این اردو، اظهار کرد: موضوعاتی چون رسالت انجمن اسلامی در راستای تحقق گام دوم انقلاب، تبیین خصوصیات دانش آموز تراز انقلاب اسلامی و تشریح وظایف مسئولین انجمن اسلامی مدارس و هیأت مرکزی از مهمترین محورهای این اردو بود.

سرپرست اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان، تصریح کرد: کارگاه های مهارت آموزی، آشنایی با فضای مجازی و سواد رسانه ای، آشنایی با تاریخچه ساختار و مأموریت های انجمن اسلامی دانش آموزی، برپایی هیأت انصارالمهدی (عج) ، عطر افشانی مزار شهدای گمنام، پیاده روی و انجام بازی های تشکیلاتی از دیگر برنامه هایی بود که در این اردو اجرا شد.

جهانبازی، یکی از مهمترین برنامه های اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان را برگزاری اردوی طلایه داران فردا، خواند و گفت: این اردو به منظور آموزش و توانمندسازی مسئولین انجمن های اسلامی مدارس استان جهت نقش آفرینی موثر در طول سال تحصیلی برگزار می گردد.

سرپرست اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان، اردوی طلایه داران فردا را فرصتی برای آموختن مسائل و مباحث مهم تشکیلاتی خواند و خاطر نشان کرد: امید است با برگزاری این اردو ها در سطح استان آمادگی دانش آموزان جهت انجام فعالیت در مدارس به بالاترین سطح خود برسد و هر انجمن اسلامی مدرسه بعنوان یک سنگر مقدس به فعالیت فرهنگی بپردازد.

وی تصریح کرد: دوره آموزشی طلایه داران فردا ویژه خواهران نیز نیمه دوم آبان ماه برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات