خبرهای داغ:
مشاور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه

بقاع متبرکه اصفهان به قطب‌های فرهنگی این شهر تبدیل شود

مشاور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: رهبر معظم انقلاب می فرمایند که هر یک از امامزادگان مدفون در این سرزمین مزارشان باید تبدیل به قطب فرهنگی شود و بر این اساس با استفاده از ظرفیت‌های حداکثری استان اصفهان در این زمینه این مهم باید تحقق پیدا کند.
کد خبر: ۹۱۸۳۱۵۱
|
۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، عباس سلیمی در اختتامیه چهل و دومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم در اصفهان اظهار داشت: برگزاری مسابقات ملی قرآن در اصفهان برگ زرین دیگری بر کارنامه مردم ولایت مدار این خطه افزود. اصفهان با ۲۳ هزار شهید پیشتاز در کشور است.

وی تصریح کرد: با همت خدمتگذاران در سازمان اوقاف با شکوه قابل تحسین این رقابت ها برگزار شد.  اهمیت تعلیم قرآن کریم در کلام رسول خداوند است که می فرمایند آموزش قرآن را در دستور کار خود قرار دهید. پیامبر به حضرت علی (ع) فرمود قرآن را بیاموز و به دیگران آموزش بده و اگر در این راه از دنیا بروی شهید از دنیا رفته ای.

مشاور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه  در ادامه بیان کرد: قرآن یک کتاب جهانی است و خداوند همه مردمان دنیا را خطاب قرار می دهد. سازمان اوقاف و امور خیریه در جهت نگاه همه جانبه به فعلایت قرآنی درصدد گسترش سایر رشته های قرآنی است و هر آن چه به قرآن ختم شود در دستور کار سازمان اوقاف و امور خیریه است.


وی خاطرنشان کرد: استان اصفهان از استان هایی است که نمونه ای بی بدیل در بحث قرآن است تحقق اهداف قرآنی موکول به تلاش مردم در راستای عمل به قرآن کریم است‌ و امیدوارم جامعه قرآنی در تحقق منویات قرآنی رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب پیش رود.

سلیمی گفت: رهبر معظم انقلاب می فرمایند که هر یک از امامزادگان مدفون در این سرزمین مزارشان باید تبدیل به قطب فرهنگی شود و بر این اساس با استفاده از ظرفیت‌های حداکثری استان اصفهان در این زمینه این مهم باید تحقق پیدا کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار