خبرهای داغ:
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو:

زیرساخت‌های حمل و نقل جاده‌ای در منطقه آزاد ماکو توسعه می‌یابد

‌مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به اینکه منطقه آزاد ماکو میزبان بخش مهمی از کریدور اصلی تجارت ایران و اروپا است، گفت: بهبود و توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل جاده‌ای در این منطقه با سرعت بیشتری ادامه می‌یابد.
کد خبر: ۹۱۸۳۱۵۰
|
۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۲

‌به گزارش خبرگزاری بسیج از ماکو، محمدرضا عبدالرحیمی در نشستی با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در ماکو، اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل از شاخصه‌های اصلی توسعه یافتگی جوامع محسوب می‌شود و از این جهت ارتقاء و بهبود زیرساخت‌های حمل و نقلی در داخل محدوده منطقه آزاد ماکو و تسریع در اتمام پروژه‌های درحال احداث این حوزه ضروری است.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به ۸۰ درصد جغرافیای کل مناطق آزاد ایران در منطقه آزاد ماکو واقع است، اضافه کرد: بیش از ۹۸ درصد حمل و نقل در محدوده منطقه آزاد ماکو،‌ از طریق حمل و نقل جاده‌ای انجام می‌گیرد.

این مسوول توجه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به نگهداری‌، بهسازی و توسعه راه‌های مواصلاتی و جاده‌های منطقه را خواستار شد.

عبدالرحیمی مسیر فعلی تبریز – بازرگان را فاقد تناسب برای تردد حجم فعلی ترافیک مسافری و باری دانست و اظهار کرد: توسعه و ارتقای این کریدور بین‌المللی در طول سال‌های گذشته مورد غفلت قرار گرفته و ارتقای بخشی از مسیر توسط سازمان منطقه آزاد ماکو از چهارسال گذشته آغاز شده است.

وی ادامه داد: جاده‌های مواصلاتی و راه‌های واقع در محدوده منطقه آزاد در ابعاد مختلف باید در سطح استانداردهای بین‌المللی باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با اشاره به کاهش درآمدهای سازمان، افزود: با وجود کاهش درآمدها، مدیریت موثر بر منابع محدود و اختصاص آن به فعالیت‌های عمرانی در سطح منطقه در دستور کار اصلی ما است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار