نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر اینکه عراقی‌ها باید مراقبت توطئه ها علیه کشورشان باشند گفت: جریانات کشور عراق از سمت دشمنان اسلام و انقلاب هدایت می‌شود.
کد خبر: ۹۱۸۳۱۳۷
|
۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد با بیان اینکه برای رسیدن به پیشرفت در زمینه‌های مختلف باید همه اختلافات را کنار گذاشته و با هم متحد باشیم گفت: نباید فرصت‌ها را از دست دهیم بلکه باید استعدادها را به کار گرفته و از تنبلی دوری و به خدای متعال تکیه کنیم تا بتوانیم به خواسته‌هایمان دست یابیم.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ضرورت ترویج تدبر، تدین و تفکر در مدارس آموزش و پرورش گفت: تفکر، تعقل و تدین سبب می‌شود که فرد بهتر بتواند فعالیت داشته و در راستای کشفیات جدید همت کند.

ناصری یزدی خانواده را یکی از مهمترین سرمایه بزرگ اجتماعی دانست و گفت: دشمن درصدد حذف سرمایه اجتماعی ماست و یکی از برنامه‌هایی که غربی‌ها دنبال می‌کنند، از هم پاشیدگی کانون خانواده است چرا که آن ها می خواهند سی یا چهل سال دیگر ایران به یک کشور پیر و ناتوان تبدیل شود تا بتوانند اهداف و توطئه‌های شوم خود را پیاده کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اتفاقات کشور عراق اظهار داشت: عراقی‌ها مراقب توطئه‌ها علیه کشور خود باشند چرا که سرمایه‌های انسانی و نفتی بسیاری در این کشور وجود دارد و دشمنان اسلام به دنبال از هم پاشیدن این کشور بوده تا بتوانند هم از سرمایه‌ آن ها استفاده کنند و هم مراحل بعدی توطئه‌های خود را در کشورهای اسلامی پیاده سازی کنند.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌ریزی‌های دشمنان تحریک جوانان عراق بوده که در مناسبت‌های مختلف نسبت به وضعیت کشور خود شورش کنند بنابراین مردم و حکومت عراق باید نسبت به جوانان خود توجه ویژه‌ای داشته باشند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات