خبرهای داغ:
رئیس ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین استان همدان خبر داد

ایستگاه‌های صلواتی آماده خدمات‌رسانی به زائران حسینی

رئیس ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین استان همدان گفت: ایستگاه‌های صلواتی از ۵ روز پیش در استان همدان شروع به خدمات‌رسانی به زائران حسینی کرده‌اند.
کد خبر: ۹۱۸۳۱۱۰
|
۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۵

ایستگاه‌های صلواتی آماده خدمات‌رسانی به زائران حسینیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سیدرضا موسوی در ستاد اربعین استان همدان با اشاره به آمادگی استان همدان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی اظهار داشت: ایستگاه‌های صلواتی از ۵ روز پیش شروع به خدمات‌رسانی کرده‌اند که دو ایستگاه در شهر مریانج خدمات‌رسانی می‌کند و حدود ۲ هزار زائر از این مسیر رفت و آمد کرده‌اند.

وی بیان کرد: عمده مشکل ما آرد و پتو برای زائرین است، افزود: باید پیگیری نسبت به این مسائل انجام گیرد.

رئیس ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین استان همدان ابراز داشت: ایستگاه امیرآباد واقع در فامنین بسته شده و در مجتمع‌های رفاهی نیز اجازه نمی‌دهند زائرین اسکان یابند که باید در این خصوص اقدامات لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه همدان در مسیر ۱۵ استان قرار دارد که از این استان عبور می‌کنند باید همه چیز آماده باشد و مشکلات ترافیکی در همه ایستگاه‌ها رفع شود.

افشاری فرماندار همدان نیز در ادامه گفت: برای ورود و خروج زائرین حدود ۳۵۰ دستگاه اتوبوس پیش‌بینی شده، سرویس‌های بهداشتی که وجود دارد نظافت می‌شود؛ مسیر تردد زائرین از مریانج به فرودگاه نباید مشکلی وجود داشته باشد.

خوانسازی نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت، یادآور شد: هماهنگی‌های لازم با اداره غله برای توزیع آرد برای نانوایی‌ها انجام شده و طبق  پیگیری‌هایی که انجام دادیم گوشت گوسفندی کیلویی ۴۵ هزار تومان به موکب‌ها برای غذای زائرین داده می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار