به مناسبت هفته ناجا فرماندهی و بسیجیان حوزه ۳ سپاه ناحیه ابوذر مشهد با کلانتری محل دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۸۳۱۰۸
|
۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ شورای فرماندهی حوزه مقاومت بسیج ۳ ابوذر به مناسبت هفته ناجا با حضور در کلانتری و سرکلانتری شفا یاد و خاطره شهدای ناجا را گرامی داشته و برای پرسنل خدوم نیروی انتظامی آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون نمودند.

شورای فرماندهی حوزه مقاومت بسیج ۳ ابوذر به مناسبت هفته ناجا با حضور در کلانتری و سرکلانتری شفا یاد و خاطره شهدای ناجا را گرامی داشته و برای پرسنل خدوم نیروی انتظامی آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون نمودند.

در این جلسه برادر بسیجی علیرضا خلیلی ضمن تبریک هفته ناجا عنوان داشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در عین مظلومیت یک نیروی مقتدر است و نظم و امنیت کنونی جامعه مدیون خدمات شبانه روزی پرسنل ناجا است و گواه این موضوع شهدایی است که نیروی انتظامی جمهوری اسلامی تقدیم کشور کرده است.

در ادامه سرهنگ ناصر نوروزی ریاست کلانتری شفا ضمن تشکر از حضور بسیجیان در کلانتری عنوان کرد که بسیج و نیروی انتظامی هردو برای یک هدف مشترک یعنی برقراری نظم و امنیت و حفظ حریم ولایت تلاش میکنند و در این راه باید بایکدیگر همدل و همصدا باشند و حضور بسیجیان در کنار عوامل ناجا موجب قوت قلب و انجام هرچه بهتر ماموریت هاست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها