خبرهای داغ:
مدیرکل زندان‌های همدان بر رسیدگی به امور زندانیان به ویژه در حوزه مددکاری و قضایی تاکید کرد.
کد خبر: ۹۱۸۳۱۰۴
|
۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸

لزوم رسیدگی به امور زندانیان به ویژه در حوزه مددکاری و قضاییبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، پژمان پروین در بازدید از زندان نهاوند با تأکید بر رسیدگی به امور زندانیان به ویژه در حوزه مددکاری و قضایی اظهار داشت: اعتیاد و معتاد از جمله مشکلات و معضلاتی است که غالباً پیامدهای مخرب و گسترده‌ای را در پی دارد که از آن جمله آشفتگی خانواده‌ها ،اضمحلال اخلاق در جامعه، تولید مشکلات اقتصادی و اجتماعی و بسیاری از آسیب‌های اجتماعی که برای خانواده و جامعه هزینه‌های زیادی را در پی خواهد داشت.

وی ضمن بررسی مشکلات و موانع فعالیت‌های همکاران در حوزه‌های مختلف بهداشت و درمان، اشتغال و حرفه‌آموزی، فرهنگی، هنری، قضایی، اجرای احکام به دیدار چهره به چهره با مددجویان پرداخت.

مدیرکل زندان‌های همدان توصیه‌ها و راهبردهای اصلاحی و تربیتی  را در غالب دستور سازمانی به منظور ارتقاء کیفیت فعالیت‌های زندانبانی بیان و به نکاتی در خصوص خود یاری‌رسانی و مراقبت از خود به زندانیان نیز اشاره کرد.

رسیدگی به امور زندانیان به ویژه در حوزه مددکاری و قضایی، تقویت فعالیت‌های فرهنگی، توجه به سلامت روانی و بهداشت محیط کارکنان و اجرای دقیق دستورالعمل های سازمانی از جمله مواردی بود که مدیرکل زندان های استان در این بازدید برآن تأکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات