رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور، افزود: خیرین مدرسه ساز در اردیبهشت ماه تعهد کردند ۲۱۰ میلیارد را برای تکمیل پروژه های مناطق سیل زده اختصاص دهند که خوشبختانه این اتفاق خوب رقم خورد و امروز ۱۲۲ کلاس درس با حمایت خیرین تحویل آموزش و پرورش لرستان می شود.
کد خبر: ۹۱۸۳۱۰۳
|
۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مهرالله رخشانی مهر امروز  در حاشیه افتتاح دو مدرسه در پلدختر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مدارسی هم در نقاط خاص قرار داشت، شرایط خاص داشتند و نیازمند تعمیرات اساسی و بازسازی بودند، تعمیرات این مدارس انجام شد و امروز یک مدرسه ۱۲ کلاسه در پلدختر نیز تحویل شد، تصریح کرد: در مدت زمان دوماه یک مدرسه با پیشرفت ۳۰ درصدی تکمیل شد که کار بزرگی بود.

وی افزود: یک مدرسه ۶ کلاسه در معمولان نیز با حمایت خیرین حقیقی و حقوقی بهره برداری شد وخیرین مدرسه ساز در اردیبهشت ماه تعهد کردند ۲۱۰ میلیارد را برای تکمیل پروژه های مناطق سیل زده اختصاص دهند که خوشبختانه این اتفاق خوب رقم خورد و امروز ۱۲۲ کلاس درس با حمایت خیرین تحویل آموزش و پرورش لرستان می شود.

رخشانی مهر گفت: محرومیت هایی از گذشته به جا مانده و مدارسی هم باید جدید جایگزین شوند تا روستاهای جابه جا شده فضای آموزشی داشته باشند.

وی  تصریح کرد: در طی یک دوره مشخص این مدارس تحویل می شود و از پایان آبان ماه امسال سری دوم مدارس ما تحویل می شود و تا پایان سال پرونده مدارس منطقه سیل زده لرستان بسته می شود.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با تاکید بر اینکه این اتفاق در خوزستان به دلیل شرایط توپوگرافی زودتر رقم خورد، افزود: در دو هفته آینده در گلستان حضور می یابیم و تعدادی مدرسه که خیرین کمک کرده اند را افتتاح می کنیم و امیدواریم پرونده مدارس سیل زده این استان نیز تا پایان سال بسته شود.

ارسال نظرات