معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان:

آمار طلاق در گیلان نگران کننده است

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گیلان در حوزه طلاق نسبت به میانگین کشوری آمار بالایی دارد گفت: آمار طلاق در این استان نگران کننده است.
کد خبر: ۹۱۸۳۰۹۳
|
۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، محمد مهدی تندگویان ظهر امروز در جلسه ستاد جوانان استان گیلان در رشت با اشاره به اینکه در بخشی از شهرهای گیلان به موضوع جوانان خوب توجه نمی شود اظهار داشت: جوانان آینده‌های این کشور هستند و باید برای این قشر برنامه.ریزی کرد.

 

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: آمار طلاق در گیلان بسیار بالا و آمار ازدواج بسیار پایین است که این مسئله تعجب مدیران کشوری را برانگیخته بنابراین باید دلیل این مسئله خیلی سریع و جدی بررسی شود.

 

تندگویان با بیان اینکه به حوزه جوانان در گیلان خوب رسیدگی نمی شود خاطرنشان کرد: وزارت ورزش و جوانان تنها مسئولیت بخشی از مشکلات ۲۵ میلیون جوان کشور را برعهده دارد.

 

وی با بیان اینکه گیلان در حوزه طلاق نسبت به میانگین کشوری آمار بالایی دارد ابراز داشت: باید در این حوزه در گیلان کار بیشتری انجام شود تا آمار طلاق کاهش پیدا کند. 

 

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه باید هماهنگی بین مسئولان بیشتر شود اظهار داشت: آمار طلاق در گیلان نگران کننده است و باید مسئولان در این زمینه برنامه ریزی داشته باشند.

 

تندگویان با بیان اینکه تعداد مدیران جوان در گیلان کم است افزود: استفاده از جوانان به عنوان مشاور اشتباه است زیرا جوانان باید مدیر باشند و مسئولانی که سن بالایی دارند در جایگاه مشاور قرار بگیرند.

 

وی با اشاره به اینکه عدم توجه به مسئله مسکن و ازدواج جوانان در گیلان جای تعجب داشته و نگران کننده است تصریح کرد: با بررسی که در چند روز اخیر در شهرستان های گیلان انجام شد متوجه شدیم چند سال است که در برخی از شهرستان هیچ جلسه ای در رابطه با مسئله جوانان برگزار نشده است.

 

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه در کشور در زمینه وام ازدواج مشکلی نداریم افزود: در چند سال اخیر از زمان درخواست وام تا زمان پرداخت بیشتر از یک ماه طول نمی شود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات