به همت حوزه عصمتیه و حوزه ادارات:
به همت حوزه عصمتیه،ناحیه مرکزی و با همکاری بسیج ادارات میز خدمت در پایگاه حضرت زینب (س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۸۳۰۹۰
|
۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد:در این برنامه از چهار ارگان اتباع خارجی،نیروی انتظامی،شهرداری و آموزش و پروش منطقه یک دعوت شده بودند در ابتدا همگی به مشکلات مردم محله در زمینه های:بوی نامطبوع،وجود کشتارگاه در منطقه،حضور اتباع و پراکندگی آنها در محله،خرابی آسفالت های کوچه ها،نبود مدرسه،اعتراض به اینکه چرا اسم محله از لاله به صدر آباد تغییر داده شده و وجود فروشندگان مواد مخدر و ...گوش دادند و سپس هرکدام از مسئولین پاسخهای مربوطه را دادند.
مهندس سلمانی،شهردار گفت:پیگیری می کنیم تا ضایعاتی های بدون مجوز جمع آوری شوند،حصار کشی زمینهای بلااستفاده را داریم،لکه گیری آسفالت را در هفته آینده داریم .
وی در مورد نام محله هم گفت:این کار در شورای قبلی شده و مردم محله باید استشهادی پر کنند و به کمیسیون نام گذاری مراجعه کنند،قول داد پیگیر ایستگاه های اتوبوس در محله صابر باشد.
همتی که از آموزش و پروش در این برنامه حاضر بود گفت:هردانش آموزی برای ثبت نام باید شناسنامه یا مجوز اقامت داشته باشد و هرکدام از اتباع که مجوز داشته باشند می توانند در مدارس دانش آموزان عادی ثبت نام نمایند.
حسن پور که از پلیس امنیت در این برنامه حاضر شده بود گفت:موارد امنیتی مانند خرید و فروش مواد مخدر ،مشروبات الکلی،اتباع غیر مجاز و ... را گزارش دهید.
وی با توجه به درخواست مردم در مورد گشت‌های محله ای گفت:با گشت کاری حل نمی شود مگر اینکه مردم خودشان مشارکت داشته باشند.
وی گفت:در تماس تلفنی با ۱۱۰ جرایم دسته بندی می شوند که قتل و آدم ربایی در اولویت است.
انتهای پیام/د
ارسال نظرات