خبرهای داغ:
خانپور گفت از حضور فعال 140 واحد تولیدی و صنعتی در نمایشگاه های داخلی و خارجی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۸۳۰۶۴
|
۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳

حمیدرضا خانپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: در 6 ماهه امسال با کمک این شرکت و به‌منظور توسعه بازار و کمک به رونق تولید، واحدهای صنعتي و خدماتي در 26 نمایشگاه‌های داخلی و خارجی حضور پیدا کرده‌اند.

وی با اعلام اين مطلب گفت: حضور واحدهای تولیدی در نمایشگاه‌های تخصصی داخلی و خارجی با هدف کمک به توسعه بازار صنایع کوچک و متوسط استان، معرفی کالاها و خدمات جدید شرکت ها، ايجاد پيوند و زمينه هاي همكاري هاي آتي چون مشاركت ، سرمايه گذاري ، انتقال تكنولوژي ميان واحدهاي توليدي و فراهم نمودن زمینه‌های فروش محصولات تولیدی و شناسایی بازارهای هدف انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اسان قزوین اظهار کرد: از 26 نمایشگاه داخلی و خارجی، بيش از 140 واحد توليدي و صنعتي مستقر در شهركها و نواحي صنعتي در 19 نمایشگاه داخلی و 7 نمایشگاه خارجی حضور داشتند كه در کشورهای اسپانيا، تركيه، چين، امارات، عراق و سوريه برگزار شده بود.

خانپور عنوان کرد: در شش ماهه دوم سالجاري اين روند ادامه خواهد دارد و اين شركت اعزام واحدهاي توليدي را به حدوداً 30 نمايشگاه داخلي و 10 نمايشگاه خارجي در دستور كار خود قرارداده است.
وی افزود: در طول هشت سال گذشته و با همت شركت شهركهاي صنعتي استان، يك هزار و 128 واحد توليدي، صنعتي، صنفي و خدماتي در بيش از 215 نمایشگاه داخلی و خارجی حضور فعال داشتند.
اين مسئول با اشاره به حمايتهاي اين شركت از واحدهاي توليدي گفت: در این راستا شرکت شهرکهای صنعتی استان ۵۰ درصد هزینه های حضور واحدهای توليدي در نمایشگاه های داخلي و خارجی را از سقف 10 میلیون ریال تا 100 ميليون ريال به عنوان تشویق و جذب واحدهای توليدي برای حضور در نمایشگاههاي داخلي و خارجي و کمک به توسعه بازار آنها پرداخت می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها