خبرهای داغ:
کد خبر: ۹۱۸۳۰۴۴
|
۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴

 مجتبی طالب بیدختی از برگزاری نخستین دوره توانمندسازی معرفتی، بصیرتی و مهارتی ویژه فرهنگیان در مرکز استان سمنان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، مجتبی طالب بیدختی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان سمنان از برگزاری نخستین دوره توانمندسازی معرفتی، بصیرتی و مهارتی با حضور ۵۰ نفر از اعضای شورای کانون‌های بسیج فرهنگیان نواحی و عباس حسین زاده معاون سازمان بسیج فرهنگیان کشور و مسئول طرح اعتلاء استانی بسیج فرهنگیان خبر داد و گفت : این دوره در آستانه چهل سالگی بسیج و در راستای تحول و تعالی مسئولان بسیج و با هدف تبیین و تشریح طرح اعتلا سازمان بسیج فرهنگیان که مبتنی بر شبکه سازی و اثر گذاری بیرونی بسیج برگزار شده است.
وی افزود : اهداف این دوره شامل کاهش آسیب های اجتماعی، ارتباط با بسیجیان و فرهنگیان در بحث اردوهای جهادی، کلاس های مشاوره ای با عنوان طرح کلاس خدمت و ... است.
طالب بیدختی با بیان اینکه تربیت محوری، علم محوری و روحیه جهادی و عمل انقلابی سه محور اصول حاکم بر طرح اعتلای سازمان بسیج فرهنگیان است تصریح کرد : این سه محور در 6 گام انجام می شود که دوره های توانمندسازی جزء گام اول و از اصلی ترین اهداف خواهد بود.
گفتنی است، شریف ابراهیمی دادستان استان سمنان نیز در این دوره به بیان مطالبی در رابطه با آسیب های اجتماعی، فضای مجازی، خانواده و طلاق پرداخت.
شایان ذکر است، حسام معاون دادستان استان سمنان نیز در این دوره به بیان مطالبی در رابطه با مواد مخدر و آسیب های اجتماعی و فردی آن پرداختند.
حجت الاسلام ابراهیمی مسئول بسیج طلاب استان سمنان نیز در این دوره به بیان مطالبی با موضوع گام دوم انقلاب، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، آشنایی با جریانات تکفیری، بهائیت و عرفان های نوظهور پرداخت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها