افزایش 2 برابری درخواست البرزی ها برای حضور در پیاده روی اربعین

رئیس اداره گذرنامه فرماندهی انتظامی استان از افزایش ۲ برابری درخواست سفر برای حضور در پیاده روی اربعین حسینی در این استان خبرداد.
کد خبر: ۹۱۸۳۰۴۱
|
۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار عباسی، رئیس اداره گذرنامه فرماندهی انتظامی استان البرز از افزایش دو برابری درخواست سفر برای حضور در پیاده روی اربعین حسینی در البرز نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: از ابتدای ماه سفر تاکنون بیش از ۳۰ هزار برگ مجوز عبور موقت در استان صادر شده که این رقم تا اربعین افزایش خواهد داشت.

رئیس اداره گذرنامه فرماندهی انتظامی استان البرز بیان کرد: روزانه یک هزار و ۵۰۰ درخواست از طریق مراجع ذیربط به این اداره برای صدور مجوز به کشور عراق ارجاع می شود. برگه عبور موقت یک ماهه برای کسانی که هم اکنون برای اخذ گذرنامه اقدام کرده اند صادر می شود و زائران می توانند با این برگه تردد کرده و بعد از مراجعت از سفر، گذرنامه اصلی به آدرس محل سکونت آن ها ارسال می شود.

وی مطرح کرد: افرادی که قصد سفر به عتبات عالیات را دارند باید به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه و با ارائه مدارک لازم برای صدور گذرنامه اقدام و اعلام کنند که به منظور سفر اربعین مراجعه کرده اند. صدور برگ تردد سفر اربعین رایگان است و تنها هزینه صدور گذرنامه باید پرداخت شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها