خبرهای داغ:

دیدار مدیر کل، امام جمعه و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شاهرود با خانواده شهید شریعتی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، امام جمعه محترم شاهرود و رئیس این اداره از خانواده شهید شریعتی دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۸۲۹۹۶
|
۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، امام جمعه، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس بنیاد شهید این شهرستان از خانواده شهید شریعتی دیدار کردند.
حجت الاسلام عباس امینی، امام جمعه شاهرود گفت:شهید همواره زنده است و مرگ او در واقع انتقال از حیات جاری در سطح طبیعت به حیات پشت پرده آن می‌باشد.
حجت الاسلام علی اصغر فضیلت، مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان دراین نشست گفت: درخشان‌ترین و فروزان‌ترین ستاره آسمان فرهنگ رهایی، مشعل پرفروغ فرهنگ شهادت است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود، دراین دیدارگفت: شهید نگین جامعه است و ما هرچه داریم از شهداست و اگر کشور ما امروز دارای عظمت و اقتدار است مرهون جانباختگی‌های این عزیزان است.
رضا مهدیان افزود: اگر امروز کشور ایران با آزادگی و سربلندی و پیشرف روزافزون گام برمی دارد از جان فشانی‌های شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده‌های آن‌ها در هشت سال دفاع مقدس است که در مقابل دشمنان و استکبار جهانی ایستادگی کردند ونگذاشتند دشمن میهن عزیزمان را اشغال نماید.
لازم به ذکراست شهید محمد تقی شریعتی کارمند اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شاهرود در سال ۱۳۶۷ در عملیات مرصادبه درجه شهادت نایل آمد.
دیدار مدیر کل، امام جمعه و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شاهرود با خانواده شهید شریعتی
ارسال نظرات
پر بیننده ها