فرمانده سپاه سقز گفت: رزمایش بزرگ بسیج"الی بیت المقدس" با شعار چهل سال مردمداری، امنیت و خدمت در شهرستان سقز برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۸۲۹۸۷
|
۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ پاسدار یوسف معروفی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سقز، عصر امروز چهارشنبه ۱۷ مهر ۹۸ در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: رزمایش بزرگ بسیج"الی بیت المقدس" با شعار چهل سال مردمداری، امنیت و خدمت در شهرستان سقز برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: این رزمایش همزمان با سراسر استان کردستان، روز پنجشنبه و جمعه ۱۸ و ۱۹ مهرماه ۱۳۹۸ با حضور ۲ هزار نفر بسیجی در قالب ۷ گردان بیت المقدس و کوثر در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه سقز هدف از برگزاری این رزمایش را سازماندهی نیرو‌های بسیج مردمی عنوان و خاطر نشان کرد: در طول برگزاری رزمایش الی بیت المقدس تاکتیک‌های دفاعی، امداد و نجات و امنیتی به صورت عملی نمادین و شرایط حفاظت ویژه از محیط زیست در شهرستان سقز برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به نحوه شرکت دادن خواهران در رزمایش یادآور شد: رزمایش امسال نسبت به سال‌های قبل در زمینه اجرایی با تغییرات زیادی مواجه هست که یکی از ۷ گردان شرکت کننده، با نام گردان کوثر (ویژه خواهران) در رزمایش امداد و نجات انجام وظیفه خواهد کرد.
 
انتهای پیام/7727


سرهنگ پاسدار یوسف معروفی در پایان به توصیه‌های فرماندهان ارشد خود اشاره کرد و گفت؛ به فرمایش سردار سلامی"سپاه پاسداران با مردم سپاه است و اگر مردم نباشد سپاه هم نیست" و توصیه سردار رجبی احترام به مردم و خدمت به مردم کردستان در اولویت‌های اصلی کاری در طول خدمت به عنوان فرمانده سپاه پاسداران شهرستان سقز را قرار داده ام.



انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات