نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: اقدامات سپاه عامل غرور ملی ملت بزرگ ایران اسلامی بوده و امروز کشور به کانون اصلی قدرت در منطقه تبدیل شده است.
کد خبر: ۹۱۸۲۹۸۶
|
۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۷

اقدامات سپاه عامل غرور ملی ملت بزرگ ایران اسلامی است/تبدیل ایران اسلامی به کانون قدرت منطقه

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی در دیدار فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدامات سپاه را عامل غرور ملی ملت بزرگ ایران اسلامی دانست و گفت: امروز هیبت و اقتدار ایران اسلامی در منطقه بر اثر سیاست‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و درایت فرماندهان سپاه و نیروهای نظامی در اوج قرار دارد.

وی افزود: امروز دشمن با وجود رزم‌ناوها و تسلیحات مختلفی که در اختیار دارد به واسطه ایثار و فداکاری رزمندگان ایران اسلامی و درایت فرماندهان در حال التماس بوده و ملت بزرگ ایران اسلامی امروز در جایگاه واقعی خود قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد: امروز ایران اسلامی به کانون اصلی قدرت در منطقه تبدیل شده و تمام معادلات دشمن در منطقه به‌هم ریخته است.

وی ادامه داد: امروز دشمن به خوبی می‌داند که شعارهای ایران اسلامی جهانی است و از این رو توطئه‌های مختلفی را بر علیه ملت و کشور به‌راه انداخته است.

امام جمعه اردبیل حاکمیت ملی را نایاب‌ترین و نفیس‌ترین خصیصه برای کشورها در دنیای فعلی دانست و گفت: انقلاب اسلامی به جهان ثابت کرد که ملتی می‌تواند حاکمیت ملی خود را به‌دست آورد.

وی در ادامه به اقدامات بسیار ارزنده قرارگاه خاتم الانبیاء در سازندگی کشور تاکید کرد و افزود: قرارگاه خاتم الانبیاء یک قرارگاه علمی، عمرانی و صنعتی است که اقدامات بسیار بزرگی در کشور انجام داده است.

عاملی به بهره‌برداری از فازهای مختلف پالایشگاه پارس جنوبی توسط این قرارگاه اشاره کرد و گفت: اقدامات مختلف قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء و سپاه پاسداران در کشور عامل غرور ملی و بی‌نیازی به واردات شده است.

ارسال نظرات