خبرهای داغ:
به مناسبت هفته ناجا فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۱۴ امام حسین (ع) با فرماندهی ناجا در استان اصفهان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۱۸۲۹۵۷
|
۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ، به نقل از روابط عمومی لشکر مقدس امام حسین (ع) فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر و جمعی از اعضای شورا با فرماندهی ناجا در استان اصفهان دیدار کردند.

فرمانده لشکر مقدس امام حسین (ع) در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از فعالیت ها و رشادت های این نیرو تجلیل کرد و گزارشی از فعالیت های این یگان در استان و در ماموریت جنوب شرق ارائه کرد.

وی در ادامه یاد وخاطره کلیه شهدای جمهوری اسلامی و ناجا را گرامی داشت وهمچنین به مقام شامخ آنها ادای احترام کرد.

سردار معصوم بیگی، فرمانده انتظامی استان اصفهان نیز ضمن تشکر از این دیدار به برخی از شاخصه های سپاه از دیدگاه فرمانده معظم کل قوا اشاره کرد و با یادآور شدن جمله «من از دست سپاه راضیم» از مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان سپاه به جمع پاسداران حاضر گفت: به شما عزیزان تبریک می گویم که نایب امام زمان از شما خشنود است.

لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه حجت الاسلام پیراسته مسئول نمایندگی ولی فقیه در لشکر امام حسین (ع) نیز این هفته را به فرماندهی وکارکنان نیروی انتظامی تبریک گفت. همچنین در این دیدار جانشین فرمانده و معاون هماهنگ کننده لشکر 14 امام حسین (ع) نیز حضور داشتند.

 فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) با فرمانده انتظامی استان اصفهان دیدار کرد

ارسال نظرات
پر بیننده ها