امام‌جمعه کوهبنان‌افزود:مدیران اجرایی باید ارباب رجوع را تکریم کنند چون مراجعه کنندگان به آنان‌سفیران الهی هستند که باید تکریم شوند.
کد خبر: ۹۱۸۲۹۵۶
|
۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ جلسه شورای فرهنگ‌عمومی کوهبنان با حضور اعضا در محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد .

در ابتدا حجت الاسلام عباس جعفری با استناد به حدیث نبی مکرم اسلام (ص) گفت: بشنوید و اطاعت کنید کسی که خداوند ولایت امر را به او عطا کرده است چرا که رمز عزت و‌پیروزی مسلمین اطاعت از ولایت و رهبری است.

امام جمعه کوهبنان ادامه داد: جا دارد هفته نیروی انتظامی و روز ملی کودک را گرامی بداریم از مهمترین نعمت های الهی عطای فرزند به انسان است لذا خداوند به عنوان هدیه فرزندی به پیامبر داد که کوثر بود .

رئیس شورای فرهنگ عمومی کوهبنان بیان داشت: همگان بعنوان امت اسلامی موظف هستیم که از پیامبر اعظم(ص) اخلاق حسنه را بیاموزیم در حالی که رمز موفقیت مدیران جامعه اخلاق اسلامی و حسنه است .

وی ابراز داشت: نیروی انتظامی مظهر عزت و اقتدار عمومی است در حالی که این نیرو مجسمه ی اخلاق و رحمت است که هم‌ حمایت و هم مراقبت از امور را عهده دار هست.

امام‌جمعه کوهبنان‌افزود:مدیران اجرایی باید ارباب رجوع را تکریم کنند چون مراجعه کنندگان به آنان‌سفیران الهی هستند که باید تکریم شوند.

وی خاطر نشان‌کرد: مدیران باید کار مراجعین را راه بیندازند و در صورت منع قانونی تا جای ممکن او را راهنمایی کنند .

حجت الاسلام جعفری بیان داشت: از شهرداری بواسطه نوسازی و بازسازی تشکر می کنیم از این که نام شهدا در ورودی کوچه ها برجسته شده لذا با حمایت بسیج قهرمان این مهم برجسته تر خواهد شد چون عکس شهدا و نام آنها باعث زینت شهر هستند .

وی تاکید کرد: درهر پستی باید در خدمت مردم باشیم چرا که رمز موفقیت خدمت خالصانه و بی منت به مردم بعنوان ولی نعمت و صاحبان اصلی انقلاب است .

امام‌ جمعه کوهبنان با استناد به کلام مقام‌معظم رهبری مد ظله العالی  گفت: کتاب باید جز سبد خانوارها قرار گیرد این بزرگوار بسیار مطالعه می کنند جا دارد فرهنگیان ، دانشجویان ، دانش آموزان در کنار کتب درسی به مطالعه کتاب های غیر درسی هم‌ مبادرت ورزند و تا حد امکان قرائت قران کریم را در راس برنامه های خویش قرار دهند .

 

ارسال نظرات