فرمانده ارشد نظامی در شهرستان کوهبنان‌ بیان داشت: اگر قرار هست معابر و میدان جدید در شهرستان نامگذاری شوند یا نام خیابان و‌کوچه ای تغییر کند بهتر است به نام‌ شهدا مزین گردد.
کد خبر: ۹۱۸۲۹۵۴
|
۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ جلسه شورای فرهنگ‌عمومی کوهبنان با حضور اعضا در محل دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد . سرهنگ پاسدار  روح الله ابراهیمی در این جلسه  با استناد به کلام مقام‌معظم رهبری مد ظله العالی گفت : فرهنگ‌آن چیزی است که من حاضرم جانم را در راهش فدا کنم باید تلاش کنیم‌تا فرهنگ‌اصیل اسلامی و ایرانی در جامعه تقویت شود .

وی بیان‌داشت: هر جا اسم قانون می آید با عدالت همراه و همگام است البته دین مبین اسلام بر این مهم‌تاکید فراوان‌دارد. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان‌ افزود: در بحث نامگذاری اماکن نام هایی در خورشان بر خیابان ها و معابر گذاشته می شود و عکس و‌نام شهدا مزین کوچه ها و معابر خواهد شد.

 وی تاکید نمود: جا دارد تصویر شهید ایرج سیف الدینی و میثم سیف الهی در محل شهادت این دو شهید نصب شود.  

ابراهیمی ابراز داشت: در بحث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بزودی شاهد برگزاری یاواره شهدای خرمدشت ،یادواره شهدای ورزشکار و یادواره دانش آموز خواهیم‌بود.

فرمانده ارشد نظامی در کوهبنان‌بیان داشت: اگر قرار هست معابر و میدان جدید در شهرستان نامگذاری شوند یا نام خیابان و‌کوچه ای تغییر کند بهتر است به نام‌شهدا مزین گردد.

وی ادامه‌داد: اکثر خانواده ها به سوی تک‌فرزندی حرکت می کنندجا دارد که با ارائه تسهیلات ویژه از سوی دولت زمینه افزایش جمعیت خانواده ها رقم بخورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان‌ بیان‌داشت: در بحث کتاب و کتابخوانی جا دارد نسبت به برگزاری مسابقات از بیانیه گام دوم‌ مورد نظر مقام‌معظم‌رهبری مد ظله العالی در مدارس ، دانشگاه ها ، ادارات و......اقدام شود.

ارسال نظرات