خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین:

امروز ایران امن ترین کشور در منطقه است

بابایی گفت: امروز ما امن ترین کشور در خاور میانه هستیم و زمانی ترسی از حمله دشمن داشتیم ولی امروز چنین ترسی را نداریم و دشمن به فکر حمله نظامی به ما نیست.
کد خبر: ۹۱۸۲۸۵۲
|
۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، سید علی بابایی جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین، در مراسم طرح یاوران ولایت خواهران این ناحیه با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) اظهار داشت: ظرفیت بسیج بالاست و در تمامی عرصه ها از اول انقلاب تا کنون ورود کرده و الحمدلله موفق بوده است.

وی خاطرنشان کرد: بسيج در عرصه هاي مختلف ازجمله اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي حرف براي گفتن دارد و بايد از ظرفيت و توانمندي هاي بالاي اين نيروي مردمي براي خدمات رساني بهتر و بيشتر بهره گرفت.

بابایی با بيان اينكه بسيج داراي روحيه جهادي است و هرجا انقلاب و اسلام به خدمات اين نيرو نياز داشته، وارد عرصه شده است اظهار كرد: بسيج در تمام عرصه ها ازجمله حل مشكلات مردم، كمك كار دولت بوده است و خدمات رساني هاي آن بر هيچكس پوشيده نبوده و نيست.

این مسوول به رشادت ها و ايثارگري هاي بسيج در طول دوران دفاع مقدس اشاره كرد و گفت: بسيج در دوران دفاع مقدس با حضور در جبهه هاي حق عليه باطل به اوج و اعلاء رسيد و توانست خود را نمايان تر كند و پس از جنگ تحميلي و نابرابر نيز وارد عرصه هاي مختلف به منظور خدمت رساني به مردم شد.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین بیان کرد: امروز ما امن ترین کشور در خاور میانه هستیم و زمانی ترسی از حمله دشمن داشتیم ولی امروز چنین ترسی را نداریم و دشمن به فکر حمله نظامی به ما نیست.

وی یادآور شد: در زمان هشت سال دفاع مقدس نیز با وجود شروع جنگ سخت توسط دشمن، جوانان کشور احساس تکلیف کردند و نتیجه آن تقدیم ۳۰۰۰۰۰ شهید برای حفظ دین و اسلام بود.

بابایی با اشاره به شهدای مدافع حرم اظهار داشت: هدف داعش برای نفوذ به کشور ایران بود که تا ۲۰ کیلومتری مرز کشورمان آمده بودند و سردار سلیمانی به داعش پیامی صادر کرد که اگر از این نزدیک تر بیایید، گور دست جمعی خود را خواهید دید که رزمندگان و مدافعان حرم این گروهک ترویستی و تکفیری را شکست دادند.

این مسوول با اشاره به توقیف کشتی انگلیس توسط سپاه در خلیج فارس گفت: پاسداران ما با پشتوانه قوی ، ایمان و شهامت در مقابل دشمنان و استکبار ایستاده و نمیگذارد احدی به خاک کشورمان تجاورز کنند چه از طریق زمینی، هوایی، دریایی و....

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین گفت: باید اطلاعات خود را بالا ببریم و سرانه مطالعه را در جامعه باید زیاد شود، علم، تحصیل و دانایی شما می تواند ضربه محکمی به دشمنان بزند.

وی در خاتمه عنوان کرد: امروز جذب جوانان، تربیت و پیوند آنها به بسیج راهم باید در نظر داشته باشیم، شما دانش آموزان باید در کنار بسیجی بودن به تحصیل و تهذیب هم فکر کنید

ارسال نظرات
پر بیننده ها