خبرهای داغ:
بسیج بررسی می کند:

کوبانی، میهمانی خون برای وارث سلطان سلیم!

ترکیه در شرق فرات و منطقه رقه بوکمال یک منطقه امن پرواز ممنوع می خواهد. جایی که بنام امنیت تبدیل به یک پایگاه دائم امنیتی برای ترکیه شود. جایی که مقبره سلطان عثمانی اردوغان را ترغیب به کشورگشایی مدرن می کند.
کد خبر: ۹۱۸۲۸۴۷
|
۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶

برگزاری بسیج قزوین: پس از نبرد سهمگین داعش با حمایت جبهه غربی عبری و عربی، کردها در چرخشی نا متقارن از حکومت مرکزی سوریه فاصله گرفته تا بتوانند خودمختاری یا پایه گذار کردستان بزرگ باشند.

این اتفاق در عراق توسط کردهای بارزانی نیز تکرار شد. کوبانی همان شهر مقاوم که عین العرب نیز معروف است با تشکیل گردانهای چریکی داعش را در نقطه صفر ورود به کردستان سوریه در شرق فرات متوقف کردند و توانستند بسیاری از نیروهای مهاجم را قتل و عام یا اسیر نمایند.

گنج اطلاعاتی فراوان که سرویس های جاسوسی برای بدست آوردن آن حاضر به راه اندازی جنگ جدید در سوریه می باشند.

آمریکا به عنوان حامی اصلی کردها بیش از ۲۰۰کامیون تجهیزات جنگی به کردستان سوریه اعزام کرد تا در برابر خطرات احتمالی از آنها حمایت کند.

از طرفی ترکیه به عنوان تنها کشور اسلامی عضو ناتو نباید در معرض تهدید قرار گیرد زیرا پایگاه انجرلیک از کنترل آمریکا خارج خواهد شد. این امر کنترل آمریکا و ناتو را بر یونان، یوگسلاوی سابق و دریای سیاه خارج می کند.

از طرفی دیگر امریکا بیش از ۱۵۰۰ اسیر داعشی در دستان کردهای سوریه در شرق فرات دارد که می تواند رسوایی سهمگینی علیه دولت ایالات متحده باشد.

در گفتگوی تلفنی اردوغان با ترامپ چراغ سبز حمله ارتش ترکیه به عنوان عضو ناتو با نظارت آمریکا داده می شود. آمریکا نیروهای خود را به طور کامل از بوکمال و رقه خارج می کند تا زمینه حمله نظامی فراهم شود و در توافقی پنهانی اعلام کردند تمام زندانیان داعشی سالم تحویل اروپایی ها گردد که اگر جان آنها به خطر بیفتد اقتصاد ترکیه را نابود خواهیم کرد!

عواملی مانند معاون امنیت ملی فرانسه در بخش خاورمیانه، بیش از ۱۵۰مستشار اسراییلی، ۲۲مستشار آمریکایی، چند دانمارکی و ۴۵مستشار بلند پایه عربی بین اسرای زندانی داعش وجود دارند.

آنها می توانند با افشای عملیات های داعش و منابع تامین مالی بزرگترین ضربه را به اروپا و آمریکا و ترکیه وارد کنند.

همزمان با نزدیک شدن اربعین ترکیه تحت امر ناتو عملیات شرق فرات را آغاز خواهد کرد و کردها بار دیگر در خون خویش خواهند غلتید.

انسانها و کودکان زیادی قربانی توطئه اردوغان و آمریکا خواهند شد. کردها هربار به غربی ها اعتماد کردند خون و باروت را تجربه کرده اند.
ترکیه در شرق فرات و منطقه رقه بوکمال یک منطقه امن پرواز ممنوع می خواهد. جایی که بنام امنیت تبدیل به یک پایگاه دائم امنیتی برای ترکیه شود. جایی که مقبره سلطان عثمانی اردوغان را ترغیب به کشورگشایی مدرن می کند.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار