فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:
سرهنگ حمید دامغانی با بیان اینکه اداره پست یکی از مردمی ترین تشکیلات در کشور است گفت : پست، کهن ترین ابزار ارتباطی در عصر ارتباطات است.
کد خبر: ۹۱۸۲۸۴۲
|
۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان به مناسبت 17 مهرماه روز جهانی پست در دیدار با مدیرکل اداره پست استان سمنان با بیان اینکه اداره پست یکی از مردمی ترین تشکیلات در کشور است گفت : پست، کهن ترین ابزار ارتباطی در عصر ارتباطات است.
او با بیان اینکه یکی از ویژگی های اداره پست به روز رسانی خدمات خود همزمان با تغییرات وضعیت تکنولوژی در جهان است افزود : اداره پست همواره به عنوان یک سازمان خدماتی به روز برای مردم مشغول خدمت رسانی است.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه هرچه از عمر انقلاب اسلامی می گذرد نشانه های تمدن نوین اسلامی بیشتر بروز می کند تصریح کرد : هر کس خلاف مسیر اهل بیت بویژه امام حسین (ع) حرکت کند آسیب جدی می بیند.
سرهنگ دامغانی با بیان اینکه پیاده روی اربعین بزرگترین ابزار قدرت جهان اسلام است افزود : دشمنان در حال برنامه ریزی برای کمرنگ نشان دادن این حرکت عظیم ملی و مذهبی هستند که به لطف خداوند و نگاه امام زمان (عج) نقشه های شوم آنان نقش برآب می گردد.
در پایان نیز فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از زحمات اداره کل پست استان سمنان در زمینه توزیع و ارسال گذرنامه و مدارک زائران اربعین تشکر کرد.
نصرت الله مشیری مدیرعامل شرکت پست استان سمنان نیز در این دیدار از اجرای طرح تحول دیجیتال پست ( ستاپ) خبر داد و گفت : 80 نوع خدمت جدید الکترونیک پستی در استان سمنان ارائه می شود.
او افزود : این طرح با عنوان ستاپ ( سکوی تجارت الکترونیک پست ) ، ویژه همکاری پست با کسب و کارها واستارتاپ ها به عنوان شریک تجاری است .
مشیری تصریح کرد : در این طرح، بخش خصوصی می تواند از ساختمان های متعدد ، ناوگان حمل و نقل ، نامه رسان های آموزش دیده و شبکه مویرگی توزیع پست برای توسعه تجاری استفاده کند.
مدیرعامل شرکت پست استان سمنان گفت : برای اجرای این طرح تاکنون هفت فراخوان اعلام شده است و بر این اساس برای متقاضیان 80 سرویس جدید الکترونیک محور راه اندازی می شود .
او در ادامه با اشاره به اینکه اداره پست از فضای مجازی و فناوری های روز دنیا به عنوان فرصت برای خدمات رسانی بهتر خود استفاده می کند افزود : ادراه کل پست استان سمنان در زمینه خرید و فروش محصولات اینترنتی در 6 ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته 79 درصد رشد داشته است.
مشیری با بیان اینکه اداره کل پست استان سمنان در زمینه توزیع گذرنامه زائران اربعین به صورت پرشور و پر رنگ فعالیت می کند تصریح کرد : امسال در زمینه بسته و امانت نیز اداره کل پست استان سمنان 77 درصد رشد داشته است.
گفتنی است، در پایان نیز از تمبر اختصاصی روز جهانی پست رونمایی شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها