کمساری گفت: « شرمین خان محمدی »، عضو کانون فرهنگی هنری مسجد النبی(ص) جزیره قشم حائز رتبه دوم مسابقات سراسری قرآن کریم شد
کد خبر: ۹۱۸۲۸۱۷
|
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴
 
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،  « علیرضا کمسازی » در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آیین اختتامیه بخش اول چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خواهران در تالار ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار و نفرات برتر رشته‌های ترتیل و حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم معرفی و تجلیل شدند که سرکار خانم شرمین خان محمدی از شهرستان قشم حائز رتبه عالی(دوم) مسابقات سراسری شد.

 وی افزود: این مسابقات در رشته های حفظ کل قرآن کریم، حفظ جزهای قرآن، قرائت تحقیق و ترتیل برگزار و رقابت‌های رشته‌های حفظ کل و ترتیل در بخش بانوان به صورت زنده از رادیو قرآن پخش شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم ادامه داد: با توجه به سطح بالای مسابقات اختلاف امتیاز شرکت کنندگان در این مسابقات نزدیک به یکدیگر و رقابت در بخش مقدماتی و نهایی تنگاتنگ بود.

کمساری با تاکید بر لزوم اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه به ویژه بین جوانان، گفت ارج نهادن به ارزش های قرآنی موجب تقویت روحیه همبستگی و معنوی در جوانان می شود و همه دستگاه های اجرایی و مسئول کشور باید نسبت به تکریم جایگاه و شان قرآن اهتمام ویژه داشته باشند.

وی خاطرنشان گرد: شرمین خان محمدی از اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد النبی(ص) پیش از این نیز در مسابقات قرآنی مناطق آزاد ارس در سال96 در رشته تحقیق، رتبه دوم را کسب کرده بود.

24 کانون فرهنگی هنری مساجد با مجوز رسمی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور در منطقه آزاد قشم فعالیت دارند که کانون های النبی(ص)، حجت بن الحسن(عج) و کانون وحدت از فعال ترین آن ها به شمار می روند.

ارسال نظرات