فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی خبر داد:

کشف بیش از ۳۱ کیلو مواد مخدر در مرز‌های خراسان رضوی

فرمانده مرزبانی استان گفت: مرزداران غیور هنگ مرزی تایباد با انجام عملیاتی موفق به کشف ۲۲ کیلوگرم هروئین و ۹ کیلو و ۱۰۰ گرم شیشه که مجموعا ۳۱ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر شدند.
کد خبر: ۹۱۸۲۸۱۴
|
۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار ماشالله جان نثار اظهار کرد: سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در یک عملیات ضربتی در دام مرزداران هنگ مرزی تایباد گرفتار شدند.

وی افزود: در همین راستا مرزداران غیور هنگ مرزی تایباد با انجام عملیاتی موفق به کشف ۲۲ کیلوگرم هروئین و ۹ کیلو و ۱۰۰ گرم شیشه که مجموعا ۳۱ کیلو ۱۰۰ گرم مواد مخدر شدند، که در همین راستا یک نفر قاچاقچی دستگیر که جهت سیرمراحل قانونی به مراجع ذیربط ارجاع داده شد.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی گفت: دشمنان این خاک و بوم از هر فرصتی به منظور پیشبرد اهداف شوم خود مانند ورود مواد مخدر به داخل خاک کشور عزیزمان استفاده می‌کنند.

وی افزود: هنگ مرزی تایباد همانند همیشه مانند کوهی استوار در برابر این قانون شکنان و سوداگران مرگ ایستاده تا با جلوگیری از ورود متجاوزین و محموله‌های مواد مخدر و با نشان دادن برخورد قاطع و جدی اهداف شوم آنان را نقش بر آب کرده و لذت زندگی در سایه جامعه‌ای امن را برای هموطنان به ارمغان آوریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها