استاندار خراسان رضوی در همایش ۱۰۰ معین اقتصاد مقاومتی استان:
استاندار خراسان رضوی گفت: مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، پروژه‌ای در حوزه مدیریت توسعه است که باعث محرومیت زدایی می‌شود.
کد خبر: ۹۱۸۲۸۰۸
|
۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در همایش ۱۰۰ معین اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی که با حضور رئیس هیأت مدیره بنیاد مستضعفان در تالار هاشمی نژاد بیمارستان امام رضا (ع) برگزار شد، اظهار کرد: مهر ماه سال ۹۳ تفاهم‌نامه‌ای با آقای مهندس سعیدی کیا در دوره ریاست بنیاد مستضعفان، امضا شد که بر اساس آن این نهاد مدیریت یک شهرستان محروم، اما سرشار از گنج‌های با ارزش به نام قلعه گنج در استان کرمان را پذیرفت.

وی افزود: اگر بخواهیم دقیق شویم، سرکشی مستمر مدیران این طرح به همراه حرکت‌های خستگی ناپذیر یکی از رمز‌های موفقیت مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در شهرستان قلعه گنج بود.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی یک پروژه محرومیت زدایی صرف نیست بلکه یک پروژه مدیریت توسعه است که در مناطق مورد هدف باعث محرومیت زدایی می‌شود.

گفتنی است؛ در این همایش معین‌های اقتصاد مقاومتی در خصوص اجرای ثمربخش و موفق طرح‌های توسعه‌ای و انتقال تجربیات تخصصی خود به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها