جانشین رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی در گفتگو با «بسیج»خبر داد

برپایی 101 موکب پزشکی-درمانی برای زائران اربعین حسینی

احمدی گفت: 101 موکب درمانی در مرز، مسیر پیاده روی و شهرهای عراق مستقر هستند که به خدمات تخصصی پزشکی، مراقب‌های پرستاری، طب سنتی اکادمیک، فیزیوتوراپی و خدمات بهداشتی می‌پردازند.
کد خبر: ۹۱۸۲۷۸۵
|
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴

مجید احمدی جانشین رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج گفت: سازمان بسیج پزشکی به روال هرسال با اعزام تیم مجربی از متخصصین پزشکی و بهداشتی در مرزها و بیرون مرزها، بخشی از نیازمندی‌های بهداشتی و خدماتی را پوشش می‌دهد.
وی افزود: 101 موکب درمانی در مرز، مسیر پیاده روی و شهرهای عراق مستقر هستند که به خدمات تخصصی پزشکی، مراقب‌های پرستاری، طب سنتی اکادمیک، فیزیوتوراپی و خدمات بهداشتی می‌پردازند.
احمدی ادامه داد: خدمات تخصصی پزشکی شامل دندان‌پزشکی، عفونی، زنان و زایمان و داخلی است و خدمات بهداشتی متمرکز بر اموزش بهداشت به موکب‌داران، مطبخ‌ها، توزیع کنندگان اب و شربت و زایرین است که این امر نقش مهمی در جلوگیری از مشکلات گوارشی خواهد داشت.
جانشین رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی اظهار داشت: گروه اول همکاران از 13 مهر ماه عازم شده‌اند و گروه دوم 19 مهرماه عازم شده اند و تا دو روز بعد از اربعین حسینی، روند خدمات رسانی به زایرین در مرزهاو مسیر پیاده‌روی ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار