خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرماندهان قرارگاه بسیج سازندگی ناحیه و حوزه بسیج کارمندی و مسئولان ادارات شهرستان در روستاهای محروم بخش چنارود حضور یافته و با مردم محروم منطقه در رابطه با نیاز ها و مشکلاتشان، دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۹۱۸۲۷۶۹
|
۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از چادگان، به همت فرمانده ناحیه، قرارگاه بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج و حوزه بسیج کارمندی، اردوی جهادی مدیران ادارات، امام جمعه شهر چادگان، مدیر اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بنیاد مسکن، هلال احمر، شهرداری، دهکده فرهنگی تفریحی عمران زاینده رود، بخشدار چنارود، رئیس شورای بخش چنارود و رئیس سازمان عمران زاینده رود، در روستاهای محروم بخش چنارود: لگاله، ورباد، اصفهانک، پرمه، چشمندگان و اورگان حضور یافته و از نزدیک با مردم محروم منطقه در رابطه با نیاز ها و مشکلاتشان، دیدار و گفت و گو کردند.

مرمت و تکمیل طرح های در دست اقدام توسط خیرین ادارات مربوطه و مشارکت گروهی ادارات و نهادهای ذی ربط در خدمات دهی به اقشار آسیب پذیر به خصوص افراد مبتلا به بیماری های خاص از مصوبات جلسه بود.

همچنین مقرر شد مساعدت های نقدی و غیر نقدی از جمله مصالح مورد نیاز طرح ها با هماهنگی قرارگاه پیشرفت و آبادانی ناحیه مورد بهره برداری قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها