مدیر حج و زیارت استان البرز گفت: طبق آخرین آمارهای سامانه سماح تاکنون 68 هزار و 521 نفر از البرزی ها در همایش پیاده روی اربعین شرکت کرده اند.
کد خبر: ۹۱۸۲۷۶۷
|
۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، عباس دمیرچی، مدیر حج و زیارت استان البرز گفت: طبق آخرین آمارهای استخراج شده از سامانه سماح، تاکنون دو میلیون و 576 هزار نفر در کشور از طریق این سامانه در همایش پیاده روی اربعین حسینی ثبت نام کرده اند که از این تعداد 68 هزار و 521 هزار نفر در قالب 43 هزار و 308 گروه از استان البرز هستند.

مدیر حج و زیارت استان البرز با بیان اینکه البرز رتبه یازدهم ثبت نام زائران اربعین حسینی در کشور را به خود اختصاص داده است مطرح کرد: نسبت به مدت مشابه سال گذشته، تاکنون تعداد شرکت کنندگان در همایش پیاده روی اربعین 30 درصد افزایش داشته است.

وی عنوان کرد: کرج، فردیس، هشتگرد، نظرآباد، محمدشهر، کمالشهر، مشکین دشت، ماهدشت، اشتهارد، چهارباغ، شهر جدید هشتگرد، گلسار، گرمدره، کوهسار، طالقان، تنکمان و آسارا به ترتیب دارای بیشترین آمار ثبت نام کنندگان در این همایش عظیم هستند.

دمیرچی اظهار کرد: عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در دو قالب هوایی و زمینی به کربلای معلی سفر می کنند و مسافرانی که مسیر زمینی را انتخاب می کنند از مرزهای مهران، چذابه، شلمچه و خسروی می توانند وارد خاک عراق شوند اما مرزی که برای مسافران استان البرز در نظر گرفته شده مرز مهران است. در تمام شهرها و مسیرهای نجف تا کربلا و ایستگاه های مرزی، ایستگاه های هلال احمر و بیمه جهت خدمات رسانی به زائران برپاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها