مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویر احمد از فعالان اقتصادی برای جدی گرفتن فرصت تهاتر بدهی های مالیاتی دعوت کرد.
کد خبر: ۹۱۸۲۷۱۲
|
۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴
مدیرکل امور مالیاتی این استان گفت: برخی از فعالان اقتصادی بدهی مالیاتی دارند و از طرفی مبالغی را از دولت طلب دارند که با تهاتر و فرصت استفاده از دعوت از فعالان اقتصادی برای جدی گرفتن فرصت تهاتر بدهیطریق اوراق تسویه اسناد خزانه می توانند علاوه بر تسویه ی بدهی مالیاتی خود مطالبات را نیز دریافت کنند.
محمد علی غفاری به محدود بودن اعتبارات تهاتر اشاره کرد و افزود: فعالان باید در کمترین زمان برای استفاده از ظرفیت تهاتر مورد نظر اقدام کنند.
وی با بیان آماده بودن این اداره کل برای همکاری با فعالان اقتصادی افزود: طبق دستورالعمل های ابلاغ شده صدور اوراق تسویه خزانه در دو مرحله تخصیص برای هر درخواست متقاضی و مرحله ی نهایی تهاتر انجام می شود که با توجه به محدود بودن اعتبارات تخصیصی متقاضیانی که برای تشکیل پرونده زود تر اقدام کرده اند در اولویت تهاتر قرار می گیرند.
غفاری همچنین به بخشش جرایم مالیاتی اشاره کرد و ادامه داد: این بخشش به آن دسته از فعالان اقتصادی که در موعد مقرر برای پرداخت اصل بدهی اقدام کرده اند تعلق می گیرد تا دغدغه ی کمتری برای تولید داشته باشند.
وی با بیان اینکه بیش از 40 هزار مودی مالیاتی از این قانون بهره مند هستند اضافه کرد: مودیانی که به موقع برای ارائه اظهار نامه مالیاتی خود اقدام کنند مشمول معافیت های مالیاتی قرار می گیرند.
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویر احمد ادامه داد: طبق دستور رئیس سازمان امور مالیاتی کشور در صورتیکه مودیان مالیاتی تا پایان مهرماه اصل بدهی خود را پرداخت کنند مشمول بخشودگی100 درصدی جرائم قرار خواهند گرفت.
ارسال نظرات