نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

حضور رسانه ها در جریان خدمت به زائران اربعین پاکستانی در سیستان و بلوچستان مهم است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، گفت: حضور رسانه ها در جریان خدمت به زائران اربعین پاکستانی در سیستان و بلوچستان مهم است.
کد خبر: ۹۱۸۲۷۰۵
|
۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در حاشیه بازدید از روند خدمت رسانی به زائران پاکستانی در زائرسرای امام رضا (ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در زاهدان، گفت: با تلاش مردم و مشارکت خوب مردمی، زمینه خوبی برای خدمت رسانی زائران پاکستانی ابا عبدالله الحسین(ع) فراهم شده و آنچه که قابل توجه و تقدیر است، این می باشد که مردم در به صورت خودجوش برای خدمات رسانی به زائران حسینی کشور پاکستان، ورود پیدا کرده و ادارات هم برحسب وظیفه خود ورود پیدا کرده و کمک کرده اند.
 
وی افزود: مهم این است که مردم در صحنه هستند و در مساجد و حسینیه ها فعال شدند، البته قدر و ارزش زائران امام حسین(ع) بسیار بالاست و باید همت بیشتری صورت گرفته و خدمات بیشتری ارائه شود.
 
محامی بیان کرد: هرکس در هر موقعیتی که قرار دارد باید برای خدمت به زائران پاکستانی تلاش کند و رسانه ها نیز وظیفه دارند در جهت اطلاع رسانی و انعکاس این حرکت بزرگ شور حسینی و توفیق خدمت رسانی مردم به زائران پاکستانی، تمام توان خود را به کار گیرند.
 
این مسئول اظهار داشت: رسانه ها باید نیازهای بیشتر و زمینه اطلاع رسانی بیشتر را بیان کنند تا حضور گسترده تر و چشمگیرتری را  در حوزه خدمت به زانران پاکستانی، داشته باشیم.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار