معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان:
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت:بالغ بر هزار جفت کفش از محل نیات موقوفات در زائر سرای امام رضا(ع) بین نیازمندان پاکستانی توزیع شد.
کد خبر: ۹۱۸۲۶۸۷
|
۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸

حجت الاسلام محسن اشرفیان، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در زاهدان، گفت: در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی، به صورت شبانه روزی، ویژه برنامه‌هایی اجرا می‌شود.
 
وی اضافه کرد: در این محل، هر شب یک ساعت قبل از نماز مغرب و عشا محفل انس با قرآن کریم قرائت و سپس اقامه نماز جماعت را داریم.

وی افزود: برنامه سخنرانی و سینه زنی، عزاداری‌های هیات‌های مذهبی سطح شهرستان زاهدان را در این محل برنامه ریزی و اجرایی کرده ایم که با استقبال قابل توجه زائران پاکستانی روبرو شده است.

 اشرفیان ادامه داد: اجرای نیات موقوفات مرتبط با عزاداری، اطعام و توزیع پوشاک و غیره به صورت قابل قبولی در حال انجام است و استان‌های معین کرمان، مشهد، همدان با ارسال اقلام، در این طرح مشارکت دارند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تصریح کرد: در روزهای اخیر تعدادی مقنعه برای خواهران و کفش به تعدادی از زائران در راستای اجرای نیات موقوفات در زائر سرا در بین زائرین مستمند و نیازمند توزیع شده است.

اشرفیان حضور مبلغان ایرانی و پاکستانی در بین زوار پاکستانی و پاسخ به سوالات و شبهات دینی را از جمله کار‌های فرهنگی در حال اجرا در زائرسرای امام رضا (ع) برشمرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بالغ بر هزار جفت کفش از محل نیات موقوفات در زائر سرای امام رضا(ع) بین نیازمندان پاکستانی توزیع شده است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات